fredag 9 april 2010

Amenfattahurjäklaontifötternajaghar

Gahh. My feet.

Telefonen ringer hela tiden i köket men jag orkar/kan/vill inte resa på mig.  Sorry, ring mig en annan dag tack! Just nu pröjsar jag 1000 spänn för en fotmassage. Lätt.

Hörrni. Jag har aldrig jobbat på Trädgårdsmässan tidigare. Jag står ju förvisso på Hem & Villa i oktober varje år, som också är för allmänheten, men annars jobbar ju jag jämt på Formex. Mässan som är för inköpare. Och jag måste säga en sak: jävlars vad denna mässa är rolig. På Formex kommer 8 av 10 butiksägare med axlarna nere vid fotknölarna och livet är såå jobbigt, butikerna går såå dåligt, och herregud vad allt suger.

På den här mässan är alla skitglada och supertrevliga. Well, en och annan surkärring stöter man ju på, men så är det ju alltid.

Vad som är extra kul är att så många bloggläsare kommer förbi och säger hej. Och det är lika roligt varje gång, eftersom jag försöker blåsa dom hårt! "Näää, Mona är inte här! Tyvärr" Innan jag erkänner att det ÄR jag.  Alla utom en har gått på det!

7 kommentarer:

Ebba G sa...

jamenfattaruhurgärnajagskulletjänaentusenlapp

MonasUniversum sa...

Komsi komsi baby, jag kan stanna uppe extra länge!

Jessica sa...

det är ju kul att träffa kul människor! Du borde kanske satsa att stå på den här mässan och leasa ut formex till maken! Men det är kanske väl elakt?! ;)

Jag får fotmassage av maken var och varannan kväll. Du får gärna vara avis!

SqZ sa...

Nöjet var helt på min sida :-) Lycka till med resten av mässan. Jag är helt slut efter att ha sprungit runt där EN ynka dag.

Ullebulle sa...

hahahaha.... hörru, vart ligger nån av era butiker lite mer exakt. NI verkar ha så tjusiga prylar!

Anonym sa...

Mig hade du inte kunnat lura eftersom jag sett dig på Formex :) men då upptagen och jag har inte vågat störa.

HIMLA kul att ses!!! Jag kommer förbi fler gånger!

ChampagneÅsa som just i detta NU ber sin man lägga en flaska på kylning som ska avnjutas söndag kväll!

Markattan sa...

Fotmassage i detta nu!
På mig, alltså mina fötter!
Gratis och kärleksfullt...
Utan mässa.....

Markattan, vad ger du mig för den? Han är inte till salu