lördag 24 april 2010

Jag visste väl det

Borde kunnat ha räknat ut med röven att det fanns en hake i det här med att familjen skulle umgås.

Med sin lenaste röst frågar maken om jag möjligen kan hjälpa till och göra rent HANS akvarium idag.

Ni som har hängt här ett tag vet att vi aldrig kan göra något tillsammans utan att slå ihjäl varandra.

Och ni vet också vad jag tycker om hans skitakvarium och alla hans älskade fiskar. Som han vårdar bättre än hustrun. Eller ja, jag kanske överdriver. Lite.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Du vägrar väl? Det hade jag gjort. Tokvägrat.

Mr Lee sa...

Är det inte bara att hälla i en flarra klorin?

Anonym sa...

Kan du inte, hoppsan förlåt, tappa fiskarna på marken/i toaletten eller så?

Andreas sa...

Jag måste göra rent mitt också... *suck*
Jag har två önskemål kära Mona:

1: Jag skulle vilja ha en liten recension av din nya telefon. Jag är nämligen själv sugen på en likadan.

2: Jag önskar se en bild på det hemska akvariet =)
Kram Andreas

MonasUniversum sa...

Andreas; Jag lyckades komma undan.Eller rättare sagt, vi hann inte..så du får en bild sen när det är klart.

Beträffande Desire: köp den!! Den är överlägsen.