onsdag 24 september 2008

Slut på pralinerna

Idag har jag jobbat.

Detta eftersom maken upplyste mig om att det inte går längre.

Vi är ett för litet företag för att jag ska kunna vara hemma och kurera mig.

Jag får väl gambla lite med hälsan då'ra.

Så att maken blir nöjd.

Hellre en död fru, än en lat fru.

Mmm, så är det när man är egna företagare.

Hur som helst så är jag fullständigt slut och skulle kunna gå och lägga mig för natten.

Ska bara fixa tvätten, laga mat och natta talibanen först.

4 kommentarer:

Monica sa...

ja det är väl det som är nackdelen ;(

Hörru Dottern kan laga maten, gubben hänga tvätten du kan lägga talibanen...

Dubbelörn sa...

Usch det är nog precis det här som är anledningen till att jag aldrig velat starta eget ...

Ta hand om dig vännen!

Kram

Malin sa...

Me know! Stått i butiken med magsjuka samt med 40 graders feber, haft barn med vattkoppor på kontoret etc.

Ta det så lugnt du kan.

Isabelle sa...

Förstår att du behövs i firman. Men du jobbade väl inte HELA dagen? (För det får du bara inte.)

Och om du jobbat några timmar på dan så betyder det att alla marknära tjänster blir inställda den dan (=mycket viktig upplysning till övriga familjen!!!)

Take care!