torsdag 4 september 2008

Måste lära mig tacksamhetens dygd.

Jag har fått för mig att jag vill ha en ny vedkorg.

Men det ska vara den här som är gjord av gummidäck. Mycket snygg.

Istället för att jag beställer en för 5-600 kr, så mailar jag helt enkelt leverantören och säger att jag vill börja sälja dem i våra butiker.

Och det är här jag måste lära mig att vara mer tacksam över vad jag har, och vad jag har för möjligheter.

Tack gode Gud för att matriella ägodelar oftast gör mig mycket lycklig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas bara att den inte luktar gamla bildäck, för det gjorde vår jättefina dörrmatta som vi har ute.

Första veckorna luktade den så starkt så vi slängde ut den på gräsmattan flera gånger. vi kunde inte med lukten, den var för stark och äcklig!

Nu luktar en inte längre eller så har vi vant oss ;).
Ewa

Anonym sa...

STOPP!!! Du köper väl hos East Import eller Inter Stil (stod i c-hallen) om dom också har den. Inte nåt jävla "original". Köpa billigt, sälja dyrt.
Jag vet att East hade för en av våra beställde.

Dubbelörn sa...

Kan man lägga in beställningar hos dig? Även på annat smått o gott?!

*asg*

Anonym sa...

Köpa från distributörer... Det är väl därför man har eget företag? ;)

Monica sa...

snygga är dom ;)

Anonym sa...

Aha! Då vet jag hur jag ska göra för att få det jag vill ha!! Be dig ta in så du kan skicka mig så jag kan betala dig.... =). Najjs!

Undra vad jag bara MÅSTE ha..... *fniss
*Kramen och krya på dig.

Malin sa...

...men du jag har faktiskt ringt.... hann inte komma på Formex för ALLA var sjuka och sedan tog orken slut.

Anonym sa...

Vill du få hem gratis presentkort på H&M el Kicks värde 150:- eller 250:-
Kicks: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=3275
H&M: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3126
Det funkar! Jag LOVAR!!!