söndag 7 september 2008

Så är det.

Jag älskar min man.

Han är fullkomligt sönderstressad över min situation och vår arbetsbelastning. Han har panik.

Jag älskar min man.

För att han för första gången verkligen anstränger sig. Hårt.

Jag älskar min man.

Djupt.

Vi måste bara ta hand om varandra lite bättre.

Jag älskar min man.

Och jag är alltid livrädd för att han en dag dör knall fall. För han har alla förutsättningar att göra det.

Jag älskar min man.

I all evighet.

-------

Men.

Min chef är en jädra skithög.

Oftast.

Otroligt att det är en och samma person.

10 kommentarer:

Monica sa...

hahahah forsöker du övertala dig själv;)nääää förlåt jag vet du älskar din mann;))
I know!!
Puss;)

Monica sa...

Jag vet jag ska inte köpa;)
och jag vet vad det frisörbesöket kosta!!
Det kanske var dumt att be henne prata med pappa,men hon är ju där ju!
Tänkte att han kunne ta diskussjonen bara , jag skrev ett sms till han att hon var välkommen att hämta sin mobil här hemma! så hon kunde lämna tillbaka den lånade ! att det inte var problem!!
Därför sa jag att hon ska vända sig till pappa så han kan förklara osv!

Anonym sa...

Mona!!! bra skrivet,, vi pojkar måste få höra sånt ibland. det vet du.
fan, se nu till att krya på dig.
skickar lite BARISTApower till dig


/baristan "snart klar med boken" kungen

MonasUniversum sa...

Baristan; Tack kompis. Det går ju fan inte ens att kommentera hos dig. Det STÖR mig! Grattis till boken, skall med nöje läsa den. Och vi i den närmaste kretsten ser ju GÄRNA att vi får en tryckt dedikation på första sidan!!

Monica sa...

jag är inte arg jag lovar ;)
mer ska till för det serru! jag är bara glad att nån säger ifrån, jag vet hur jag ska göra men ibland du vet så gör man ris till sin egen bak!

Detta har jag ´lagt in som malla på mobilen så det är bara att skicka nesta gång;)

Det är inte okey att bete sig som du gör nu. Du är välkommen hem när du kan uppföra dig."

Tack mona;)

MonasUniversum sa...

Your welcome honey!

Majsanochmalla sa...

Han älskar dig också... Han kan bara inte bättre.Var rädd om dig!

Pok

Mallahurmårduegentligenbralla

Monica sa...

nu tror jag att jag kom på nått, frågan finns på din mobil hahaha ;)
har jag rätt eller fel ;)

Anonym sa...

Snälla ring mig någon gång i veckan. Jag ringer inte. Su får ringa när du känner dig nykter. Puss

Peter Barlach sa...

Krya på dig med den här:

http://peterbarlach.blogspot.com/2008/09/mitt-livs-strsta-pseudomerit.html