söndag 7 september 2008

Chianti mig hit och Chianti mig dit.

En fråga;

Om man åker på semester till vinernas paradis; Chianti i Italienska Toscana, och bor mitt bland vingårdarna, och lyckas få med sig EN flaska rött från gården vi bodde på; är man helt jävla dum i huvudet då, eller finns det någon annan förklaring?

Möjligen att man reste, för första gången, med Ryan Air och endast fick ha en resväska på max 15 kg och GIVETVIS var tvungen att släpa med sig badhanddukar, uppblåsbara madrassjävlar och annat skit.

Så att man alltså bara lyckades få med sig EN flaska hem. Ett helt fantastiskt rött vin.

Och som sedan i går kväll endast är ett minne blott.

Och jaaa, jag har letat satan på nätet men den går inte att köpa.

Ibland blir jag så outsägligt trött på mig själv.

2 kommentarer:

Monica sa...

men det måste finnas att ta in från systemet eller från dom där spesial importen,

vaheterdomnuigen,ligger på -östermalm!

Anonym sa...

Spara etiketten bara!! Kram på dig