måndag 29 september 2008

1+1=4

Herrejösses.

Look at my schema för oktober;

Planera hur-var allt skall stå på det nya kontoret.

Packa och flytta hela kontoret.

Säga upp en massa saker. Flytta en massa saker, tele, larm etc.

Bygga två montrar på Älvsjö-mässan inför Möbel- och Inredningsmässan den 9-12. Och dessutom jobba dessa dagar. Och det kommer att vara fullständigt packat.

Tömma en av butikerna och flytta inventarier.

Tömma en av de andra butikerna. Och även flytta dessa inventarier.

Förbereda tömning av en tredje butik.

Anordna en konferens för samtliga butikschefer.

Japp, då rullar vi igång karusellen igen.

Ja just det;

måste trycka in mamma/hustru-rollen någonstans också.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Akta dig nu så du inte blir sängliggandes hela den perioden om du stressar på för mycket

Monica sa...

du hallo?????
ta det lungt för f*n
Lyssna nu vad jag säger så slipper jag säga vad var det jag SA!!!!

Suzie sa...

Nä nu måste jag stampa med foten och peka med hela handen. LÄGG AV!!! Du ska ta det lungt och bli frisk...hajja!!
Säg till vilken helg du vill att jag kommer och hjälper till. Jag kånkat och bär så gärna. Jag vill ha Mona och henns blogg kvar.
Basattduvet!!

Anonym sa...

Men du!!! Så kan du inte göra. Det där måste maken ta in nån/några annan/andra som gör/hjälper till med!!!!
Du kommer ju inte att komma i form någonsin om du håller på sådär.
Tänk på dig Mona. Dina barn vill ha sin mamma kvar.... Kram

MonasUniversum sa...

Mmm, jag vet. Pratade med maken idag. Jag ska jobba 3-4 tim per dag, i lugnt tempo. Då funkar det.

Ni är rara ni. Sitter just nu i soffan och känner ett anfall på gång, så jag går och lägger mig nu.

Monica sa...

bra bra !!
Du som timmarna ska gå i snigelfart *barasaattduvet* ta med en tält seng!!

Anonym sa...

Hörrudu! Du ska ju ta det lugnt! Du får delegera en del, bära saker och flytta borde nån annan kunna göra åt dig. Organisera och peka vad som ska göras är väl lagom för dig att göra om du inte ska trilla ner igen. Du måste vara rädd om dig!

Dubbelörn sa...

Är lördagen redan ett minne blott... ;)

Ta hand om dig vännen! Behöver du hjälp så kommer jag :)

Kram

Anonym sa...

Ja just ja...prioritera egentid????

Monica sa...

du vi kan ha bloggträff på mässan så hjälper vi dig samtidigt *smart*

Laila sa...

Hallå!!!???
Du skulle vara rädd om dig!
Det borde din man vid det här laget också fatta!

Anonym sa...

Monica: Vilken himla bra idé!

Mona: TA DET LUGNT! (*Skriker med snäll men bestämd röst*)