söndag 7 september 2008

Not so bekvämt.

Efter nattens anfall så är jag idag krafigt yr. Det känns ungefär som om jag är ganska packad.

Så jag måste hålla mig helt stilla.

Resten av familjen har dragit för att storhandla.

Talibanen har varit "omtänksam" och låtit tv:n stå på. På högsta möjliga volym.

För är man sjuk så hör man ju säkert dåligt.

Det är bara tre problem;

1. Det är nån Disney-kanal med outhärdlig Musse Pigg och Långben.

2. Fjärrkontrollen ligger någonstans där jag inte kan nå den.

3. Familjen är tillbaka om cirkus 1,5 tim.

Perfekt.

3 kommentarer:

Monica sa...

åå va jobbigt !
1 gissar att du har din mobil nära dig, RING OCH BE DOM ATT VÄNDA D
2 Kliv ner på alla 4 kryp fram tll tv!
3 kasta väckar klockan på den !
4 forsök få ut kontakten

MonasUniversum sa...

Ha ha, ingen mobil. Och jag sitter i soffan. Med huvudet mellan två kuddar. Det funkar. Men jag ska göra ett försök snart!

Monica sa...

;( din stakkare !!