tisdag 30 september 2008

Kanal 5's nya serie Färjan

Hörrni.

Bortsett från att jag inte förstår mig på folk som ens tänker tanken på att åka en sån där k****container så måste jag ändå tillstå att det var underhållande.

På ett förnedrande sätt. (När man inte orkar titta på något annat för att man mår pyton.)

Men.

VARFÖR känner jag igen bartendern?

Jag hoppas vid Gud att det finns en enklare förklaring än att jag själv skulle haft nåt outhärdligt samröre med honom i min ungdoms röjiga dagar.

Så vänner; säg att jag känner igen honom av någon annan anledning.

Please.

Uppdatering;

Jag ska berätta för varför du känner igen honom..
Du har nämligen anställt honom på ett av företagen ni haft,
dock var han endast kvar ett par veckor...
Hur är det med minnet?
Ps: Det var kul att se dig idag/Anneli


Mmm. Vilken jävla bra koll man har.

10 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jag hoppas verkligen att han bara varit in i nån av era butiker! *asg*


Missade starten på denna smaskserie. Låter som perfekt underhållning en måndag kväll ;)

Kram

Anonym sa...

Han var med i typ "Baren" eller "Robinson" eller nån sån serie på TV.

Monica sa...

hahaha ta det lungt jag känner också igen han ;) men som Helen säger , han var med i en såpa !

Jag tycker det är kul med container party, ;) nångång då o då,men inte ofta man blir så sliten...

den 30 september 2008 08:15

Laila sa...

Han var med i Baren på den tiden när den såpan gick!
Jag kände också igen honom direkt. Å då följde jag inte ens den serien särskilt mycket...

Anonym sa...

Baren-Håkan, hette han på sin tid. Såpan "Baren".
Kryssningar är skitkul! I love kryssningar. Smörgårdsbord, karaoke och midnattsshower på ett gungande dansgolv!!

Anonym sa...

Har helt missat att det kommer en serie vid namn Färjan. Jag, mitt ufo, ser nämligen inte något annat än DHW! (Desperate Housewives)
Börjar i kväll by the way.

Hoppas du kom på vem bartendern var. Nu blir jag ju nyfiken.

Kram!

Pangbruden sa...

du kanske har åkt färja någon gång?

MonasUniversum sa...

Jamen, visst kan man åka på en sån och ha kul. Men ALLA DESSA som åker för att bli påsatta. Urk.

Och tack för att ni knäckte bartender-nöten. Blev jävligt orolig där ett tag!

Monica sa...

mohahahahaha men jag åker väl inte dit för att bli påsatt heller hahahaha, *kram*

Anonym sa...

Jag ska berätta för varför du känner igen honom..
Du har nämligen anställt honom på ett av företagen ni haft på lagret
dock var han endast kvar ett par veckor...
Hur är det med minnet?
Ps: Det var kul att se dig idag

Anneli