tisdag 15 juli 2008

Sur som ättika.

Idag är jag på duktigt dåligt humör.

Min fina lilla Italien-planering föll inte i god jord hos maken.

Som alltid när vi ska göra något så har han en tendens att glömma bort att vi har en taliban.

Så han har fått för sig att talibanen inte kommer att ha något emot att gå runt och kolla på turistiga saker hela dagarna. I 40 graders värme. "Annars hade vi ju lika gärna kunnat boka en solsemester."

Jag undrar på vilken planet han bor egentligen.

Tror fan jag åker till Gotland med henne. Så kan han gå runt på sina bajstråkiga museum själv.

Och när han ändå gör det så kan han passa på att skaffa en ny fru.

Rösta på mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan... tycker ni ska åka till Gotland hela familjen sen kan ni ta bilresan när talibanen blir liiite större,men åker ni ,vill jag höra allt när ni kommer tillbaka;) hehe

museum är väl kul ibland, men ni får väl dela upp er vettja *kram*

Anonym sa...

Kanske det jag ska noppa bryna kl 12 hör av mig efteråt isåfall ;)

Malin sa...

Håller med Monica, ta en semester på Gotland och besök lite raukar hon kan klättra i och sedan Pippis värld i Kneippbyn. Italien kan ni ta själva nångån gång. Hon är liten och tycker Italien är skittrist.