torsdag 17 juli 2008

I tid.

Klockan 07.10 i morse så hörde jag talibanen hålla på och stöka på sitt rum.

Jag hör henne räkna till 10.

7.30 kommer hon in och väser till mig;

"Maaaammma, jag har packat nu, och jag tog 10 par trosor!"

En morgontrött mamma förklarar att vi ska åka I MORGON.

När jag kliver in i hennes rum lite senare så ser jag att hon har packat sina grejer i en liten miniresväska, en rosaprickig leksaksväska. Lika stor som en attachéväska.

Jag undrar förstås hur i hela friden hon lyckats få ned allt. Så jag öppnar den.

Den lilla darlingen måste ha sett hur jag brukar packa. Alla kläder var hårt ihoprullade och noggrant fördelade i väskan.

I löv her!

Rösta på mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

sånn mor sånn dotter ;) gulle dig hon har resfeber den lilla stakkarn ge henne en bunt resinfo sen kan hon vara resledare det kan bli funny;)

Sofia - SofiaFj sa...

Duktiga lilla hon. Tänk vad de kan.

Isabelle sa...

Watch out Europe - here comes Talibanen! :)

Anonym sa...

Wow! Imponerad! Hon är ju bara för underbar ...

Anonym sa...

Hon är ju helt underbar! :)