tisdag 29 juli 2008

Mördad fru i Bromma

Jag har köpt en lekstuga. Som man monterar själv. Som får IKEA att framstå som rena Allt-Färdigmonterat-företaget.

Alla delar ligger fint på gräsmattan. Jag har varit duktig och lagt en presenning ovanpå. Utifall att det regnar i natt.

Detta kommer att sluta med att maken ber mig hjälpa till. Vi har ALDRIG lyckats samarbeta. För han är typen som; "hämta det, gör så, nääää, inte så där, lyft här, bär där."

Och så vidare. Och jag lackar alltid ur. Hårt.

Så om ni inte hör något ifrån mig i morgon så vill jag att ni ska veta att min man har mördat mig. Och jag ligger förmodligen i frysen i källaren. Basattnivet.

Rösta på mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e ta me f-n inte klok... jag ligger på golvet å skrattar nästan ihjäl mig...
Kommer förbi med ny fin bil nå'n dag. Se till å lev gott till dess!
kram