torsdag 10 juli 2008

Cool brud med diarré

För någon månad sedan så frågade Majsan & Malla om vi inte skulle ses "ett par stycken" och titta på Sex And The City och käka middag efteråt.

Jag är rätt cool och snacksalig.

I min blogg.

Jag är inte särskilt coooool när jag ska träffa nya nunor.

Men jag tänkte, okey, jag känner ju faktiskt 4 av 5 personer, så det är lugnt.

Idag ringer Majsan.

Det är 20 brudar.

Och hur cooool jag än kommer att se ut i fejset, så kan ni lita på att jag kommer bajsa på mig i morgon kväll.

Basattnivet.

Rösta på mig

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du får inte bajsa på dig på min altan i alla fall ... Basattduvet.

;-)

Anonym sa...

Jaha... var det Sex and the city... trodde det var Arn Monica sett....

same same but different... fast det är väl lite mer sex i city än Arn... kan man tänka....

typ.

Dubbelörn sa...

Yeeesuus... tur att jag inte är med... o skulle nog heller aldrig våga vara med *basattduvet*

Men du o C o Talibanen är hjärtligt välkomna ;)

Kramar

Anonym sa...

och jag kommer inte få sova inatt, kommer sitta tyst som en mus och bara lyssna på alla andra, fasen börjar få svårt att andas här , måste gå och röka!
f*n inte får man röka där heller , tar du gummin med dig hahaha
*jäkla tur vi har setts iallafall*

Majsanochmalla sa...

Det kommer gå finfint..

Lita på mig! Å du Monica... Du går fan inte å röker utan mig! Basta!

Å vad jag vet så är det uteserveringen vi ska sitta på!

Se i morn da!

Pok

Mallasexynotbralla

Anonym sa...

majsan o malla *not funny * detta här!!

Mona jag har inget att skriva inget jag vill dela med alla tar det i morgon!! *kram*

Anonym sa...

kan inte sova har fått feber frossa ;(

Isabelle sa...

Åh jag tycker det låter superkul jag. Ha en jättetrevlig kväll!!
Jag har inte heller sett SATC ännu, väntar på en kompis som är utomlands. Men ikväll ska jag gå på Mamma Mia :-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.