lördag 5 juli 2008

Man bortskänkes mot avhämtning!

KAN NÅN KOMMA OCH HÄMTA MIN MAN PÅ XXX-VÄGEN I BROMMA?

Min garagerensningsplan går åt helvete. Planen var att han skulle jobba och att jag, i godan ro, kunde rensa.

Icke.

Han är med och pillar och SKALL BESTÄMMA hur allt ska sorteras och slängas. OM det nu skall slängas.

"Kan inte du åka till jobbet?" Frågar jag.

"Näe, det blir inte ordentligt gjort om inte jag är med här!"

Och då ska man veta att han möjligen besitter alla andra goda egenskaper, utom organisering och sortering.

Han river, sliter och strör saker omkring sig ÖVERALLT!

Så jag strejkar. Jag gick in och gjorde en kaffe och sitter och surar i soffan.

Han ska tamejfan vara chef precis överallt.

Ring mig och ni får den exakta upphämtningsadressen.
Rösta på mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar* nesta gång säker du inget skriver inget ,stanna hemme en förmiddag och lös problemet !
Och nu låt han hålla på ahr du tur kanske nått forsvinner ;)
1 sak iallafall ;)Monica

Scraphönan sa...

Låter som om min är av samma typ! Fick ett vansinnes utbrott i värmen här om dagen då han började längst in för han tyckte att plankorna där var ivägen, men va fasen allt som låg framför då???
Då skrek han uppgivet,- Men va fan detta är enda sättet jag vet hur jag ska göra på. JAg la ner och gick därifrån, garaget är inte färdigt ännu kan vi ju säga:-)

P.S Du har en award i min blogg:-) FÖr du är ju bäst!
Kram

Anonym sa...

Sorry, vi har inte upphämtning på lördagar.... Sen verkar han svår att kränga vidare... Testa med myrorna, de brukar hämta vad som helst för skit...

;-)