lördag 12 juli 2008

Samarbete

Tonåringen blev ju 17 häromdagen.

Ikväll kommer hon hem från Danmark.

Maken och jag har idag inhandlat en platt-tv till henne.

När den var betald och utkörd till bilen så slog det mig.

Den ska ju upp på väggen.

Makens skills inom hantverkeri är obefintliga.

Jag kan. Men har inte styrkan.

Då krävs det sambarbete.

Och maken är inte så van vid att ta order från någon.

Så om sisådär 20 minuter så kommer det att utbryta ett mindre världskrig här hemma.

Basattnivet.
Rösta på mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å VA GLAD HON KOMMER BLI ;) OCH E MED *LER*

tack för i går och ta det lungt där hemma, annars får jag skicka M haha ;)

Anonym sa...

Härlig present, den lär hon gilla. Väntar med spänning på uppdatering om upphängningen! :-)

Malin sa...

Nice present!

Tack för igår vännen! Blev visst lite sent!?

Kram,
Malin

MonasUniversum sa...

Malin lilla: du hade väl lite ont i håret idag va?! Mycket trevligt var det!

Mimmi: Upphängningen gick som väntat: han skulle givetvis sköta ALLT. Och givetvis blev vi osams!

Monica: TACK själv! Lite oftare vore trevligt!

Peter Barlach sa...

haha, hur gick det?