måndag 14 juli 2008

Spontana besök

Sitter i godan ro och surfar när det ringer på dörren. Utanför står Majsan & Malla!

Jag älskar att få spontanbesök av kompisar.

Men jag älskar inte att det var tornado-varning i hela huset.

Och eftersom Malla aldrig varit här så var ju talibanen givetvis tvungen att leka mäklare och visa upp varenda skrymsle i hela huset.

Och nästa gång de kommer så lär de ha hörselskydd för talibanen kan, utan problem, prata hål i huvudet på vem som helst.

Stackars brudar.
Rösta på mig

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Lägg av...

Kom hit så ska du få se på tornadovarning... Satan! Du har ett jättemysigt hem!

Å Tallibruttan är som "balsam för själen" för en mamma som längtar.. Så pratglad, så gullig.. Och rolig!

Hej, hej Prinsessan J! Från Brandmannen Malla! RiddarMajsan hälsar också!

Tack för kaffet snygging.. Och hoppas ni får en fin semester!

Pok

MallaItalianobralla

Anonym sa...

Du hade väl kunnat skylla på att vilda jag från landet hade stökat till *ler*

Och det ska mycket till för att Talibanen ska tjata hål i huvudet... typ 5 år, och det är nog bara du som upplevt... *haha* Hon äger!

Anonym sa...

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????+ utan mig ;o
*kram* Monica