torsdag 10 juli 2008

Från 0 till 100 med chefs-maken

Våra semesterplaner börjar urarta.

Den allra första planen var att hälsa på vänner på Gotland.

Detta utökades med att vi, via Öland, skulle vidare till andra vänner i Halmstad/Båstad.

Och sen en sväng förbi Skara Sommarland på vägen hem.

Sen ändrades det till en vecka i Italien.

När denna kväll nu är slut så ser resplanen NÅGOT annorlunda ut;

Flyg Italien. Bila sig lite runt Gardasjön, Venedig etc.

Flyg Paris, turista sig lite (nån dag eller två) BILA ned till Frankfurt och flyga hem.

Allt på 10 dagar.

Hur fan gick det här till?

Vi skulle ju bara till Gotland.

Rösta på mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen... Jag sitter ju här och väntar på Gotland! Förtältet är stort så här kan ni ligga på luftmadrass. Kan slå på kupefläkten om det blir kyligt. Roomservice?? Ofcourse. Jag och minstingen vaknar vid 6-tiden, så du kan få frukost vid halv 7. Vill du, får du färska frallor strax efter 8. *fniss*
Du, ha en trevlig semester!!!! Kram

Anonym sa...

Ha ha, det är bra med spontanitet, är det inte :D

Anonym sa...

Du skall se att det slutar på Strippen i LV. ;)

Anonym sa...

Du kommer behöva ha semester när ni är hemma från semestern. Lycka till!!

Malin sa...

Jag skulle helt klart valt Gotland. Håller med om att du behöver semester när ni kommer hem...helt själv.

Anonym sa...

jag skulle oxå valt gotland;)
kortresväg frukost på sengen! Lek o barnvakt till talibanen,mamma kan vila o ta det lungt!
fundera på det du , du kan t.om vara kvar ett tag om maken åker he;)
Monica