onsdag 16 juli 2008

Ger upp.

Jag får ge mig. Maken protesterar vilt mot min organiserade resa.

Jag lackar och säger; "Fine, du är ansvarig reseledare!" Varpå han kontrar med: "Nä, då får jag skulden om det går åt skogen!"

Självklart. Vad annars.

Så nu har vi hotell de två första nätterna.

Jag vet inte hur mycket av betydelse det har att hela Tyskland har semester just nu. Och att halva befolkningen säkert befinner sig i Italien.

Så det är bara att hoppas på att vi har en tillräckligt stor bil.

Tar med mig kudden.

Utifall att.

Rösta på mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

*äsj det löser sig *
Det kommer bli bra låt E vara reseledare *ler*
Niu kommer ha det jättebra finns ju vandrar hem i värsta fall, annars får ni väl sova på solsängarana;)
Klarar ni denna resa så klarar ni ALLT ;)Monica

Anonym sa...

Ha det så bra! Hoppas mina mejl kom fram ...

Vi hörs! Kram!

Anonym sa...

Ha det så bra! Hoppas mina mejl kom fram ...

Vi hörs! Kram!

Dubbelörn sa...

Tyskarna har väl inte semester förrän i augusti så jag tror det blir lugnt. Ni kommer finna underbara smultronställen om inte så kan du gå in på: http://www.booking.com/index.sv.html?aid=306623;label=134_header och där kan du kanske finna härligare pärlor ;).

KRarmar

MonasUniversum sa...

Ha ha, sova i solsängarna, well, why not!

Lady S har äntligen fått mailsvar!

Dubbelörnen: gissa om jag har surfat sönder den sidan! Faktum är att jag tar med mig datorn, blir lättare att hitta hotell då.