tisdag 12 januari 2010

Vi tittar på en repris med Anna Anka.

Maken kommer hem tidigt och intar middagen i vardagsrummet.

Detta betyder att han är tvingad att se det tv-program jag tittar på:

Hollywoodfruar med Anna Anka.

Efter en kvart hör jag en panikslagen röst:

"Alltså, hörru, jag älskar dig!"

Ytterligare en halvtimme senare, säger maken till tonåringen:

"Öhhh, du, din mamma är en västanfläkt jämfört med den där!"

Jag undrar om det är nu jag ska kasta in en bomb och be om löneförhöjning.

En snorstor.

10 kommentarer:

Rosa sa...

Kul att du svarar när man ringer... när man verkligen behöver prata av sig lite.

Inna sa...

Hahahahahaha!
Tack för kvällens gapflabb =)

Mimmi sa...

Han kanske ska titta på Anna Anka lite oftare!

Markattan sa...

Klart du ska, en jävelstor höjning på inkomst.

Något annat är ju otänkbart, åtminstone om han förväntar sig att du ska suga som Ankan...

Markattan, utgår ifrån att det var det han tänkte på

Koola Viola sa...

Det roliga tyckte jag var när Paul Anka kommenterade Annas inlägg om att "suga av sin man varenda morgon", och han sa att "det måste varit någon annan hon menade, för det har inte hänt mig i alla fall".

*skrattar*

Malin J sa...

Hmm.Kanske han upptäckt att du retat dig lite på honom ^^ Han kanske ställer sig in lite? Eller så var det en ärlig komplimang.
Kan vara svårtolkat om man har PMS.

Anonym sa...

eller varför inte armbandet?? =)

XXX sa...

Tja, du kan väl alltid hota med att byta ut honom mot Paul Anka om du inte får som du vill. Efter hans relation med Anna lär till och med du framstå som normal.
Puss dåra.

Susanne sa...

klart du ska ha en fet löneförhöjning och armbandet.

Anonym sa...

Hit återkommer jag!