tisdag 12 januari 2010

Konferensa sig lite.

Chefen har bokat in oss som jobbar på huvudkontoret, på minikonferens. Det var några år sen sist. Och det var så chefen och jag började träffas.

Vi smygpussades och bodde i samma rum. Utan att nån visste.

Eller ja, vi var väl de enda som inte fattade att alla visste. Inte förrän vi vid nåt tillfälle stod i en glashiss och tappade tid och rum. Och gjorde saker som chef och anställd inte bör göra. Glashissen gick rakt ned i lobbyn. Där alla anställda konferensdeltagare satt. Well done liksom.

Och medan maken nu står och drar massa tråkiga siffror och bla bla blattanbla, så funderar jag på om man ska återuppleva gamla minnen. Hångla upp chefen i brygga. Kanske sexa sig lite på toaletten.

Hmm.

Or not.

14 kommentarer:

NinaPX sa...

Om man har samma relation med chefen som du har så tycker jag att "hångla upp honom i brygga" låter som en riktigt bra tisdagsaktivitet! :-) Om inte, så bör man nog låta bli. Må gott! /NinaPX

wettexvärlden sa...

Why not?

Jag tafsar på chefen hela dagarna...

Hanna sa...

Haha, or not? Fortfarande pms? :D

Små Vita Ting sa...

Go for it girl!!!
Eller har har chefen blitt för trött (hmmmm,åldern tar ut sin rätt.
Kram Mona

Pangbruden sa...

Tänk så här i stället.. Why not???:-)

Suswic sa...

Det kanske var det som chefen hade i åtanke när han bokade det hela :)

Agneta sa...

Jag hade föredragit 'or not'. Vilket min man tycker är rätt trist...

Stina sa...

Klart du ska!

Stina sa...

Eller snarare:

Maken! Jag vet att du läser. Ta nu riktigt god hand om din medarbetare!

Monica sa...

ycker jag låter toppen du!!!
GÖR DET d¨blir han glad hahaha och du med haha

ensamma mamman sa...

Go for it!

Anonym sa...

Hallå! Med tanke på måndagens bloggande så tycker jag att hångel i hissen låter toppen =)) Lottelis

Sus sa...

Jamen gört!
Hahahaha! Vilken jävla tabbe =)

Eva sa...

Why not liksom.
Att hångla är en underskattad sysselsättning.