lördag 23 januari 2010

Flata sig lite.

Jag tror f-n att jag ska konvertera och bli flata.

Inte ens min man har har skrivit så fint om/till mig. Och han har ändå haft 13-14 år på sig.

Nä förresten, vi har ju faktiskt känt varandra bra mycket längre än så.

Hmm. Nu börjar jag ånga upp mig här för när jag tänker efter så har han haft typ 20 år på sig.

Alltså, ni män (och kvinnor också för den delen), HUR ofta skriver ni något fint till era fruar? Vavava? Dags att göra det med andra ord!

Och har ni inte läst Linda/Innan du fanns förut, så är det på tiden.

Typ idag.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var kul att hitta dig där! Men du är värd det både för hur du och är och för att få fler läsare som får dela din vardag och alla skratt vi läsare får! Kram M

Ting sa...

You got to love Linda!

tigerlilja sa...

Så fantastiskt skrivet! Och sen är du rätt fantastisk också, det framgår liksom.

Konsultpappan sa...

Jag försöker skriva det så ofta jag kan, så tydligt jag någonsin kan. Min kärleks favoriter är:
http://kdudesblogg.blogspot.com/2009/02/sex-ar-idag.html
http://kdudesblogg.blogspot.com/2009/03/nyforalskad.html
http://kdudesblogg.blogspot.com/2009/05/den-lyckligast-lottade-i-varlden.html

...och nu fick jag en klump i halsen, för det senaste halvåret har det varit så hektiskt att jag inte ens tänkt tanken att skriva något. Fan.

Batbut sa...

Nu tillhör inte jag den skaran som känner Dig närmare, men jag vet säkert att bakom den raljanta och ibland lite lätt galna framtoning som Du har här på bloggen så döljer sig en varm, medkännande och klok person. Så Du är väl värd de fina orden!

Anonym sa...

Du har ett stort & varmt hjärta Mona.

Alex

Madeleine sa...

Haha jag gillar din blogg supermycket! Ja, verkligen! Måste in hela tiden ibland o kika om du skrivit något nytt.

Du verkar hur härlig som helst! =)

Stina sa...

Jag har en känsla av att du var värd det där. Sjuka vänner som alltid ställer upp är de bästa. Man ska vara väldigt glad om man har en.

Chrissan sa...

Kärleksbrev har jag nog heller inte fått på 20 år, men ett "jag älskar dig" varje kväll i samband med god natt räcker bra för mig.

Jenny sa...

Jag och min särbo skriver söta saker mest hela tiden till varann. Och framförallt får jag FANTASTISKA godnatt-sms varje kväll när vi inte har våra "vuxenveckor"... Han skriver fantastiskt fint. Affirmerade och underbart.
Så jag är lyckligt lottade där. Det fina med honom är att när han inte skriver fina saker, gör han fina saker. Ger mig kärlek, presenter, blommor, blommograferar osv.
LYCKA personifierad är han...

Kerstin sa...

Jag tror faktiskt inte att det ligger i könet, men om du tröttnar på maken så go for the lesbian style! Jag kan rekommendera det! :-)

(och du är värd många mer fina inlägg i samma stil!)

Anonym sa...

Du är helt underbar, jag garvar åt dig å så läser ja lite hos Linda å gråter en sväng. Ni två tillsammans gör mina kvällar.
Tack ska Du ha för allt du delar med dig av.

///Fia