fredag 1 januari 2010

Told you so.

En drink och en god bok. Life is beautiful. Vad gör ni?!

22 kommentarer:

Sus sa...

Ameh! Lägg av nura.

Torvaldan sa...

Ligger smått bakis i soffan... Enjoy!

Osloskånskan sa...

Gott Nytt Tjejen!

Helene sa...

Jamen jag går väl ut och skottar snö jag då.....skit oxå

Kamilla sa...

Funderar på om jag ska gå ut i trädgården och plocka upp all hundskit medans den fortfarande är djupfryst! Risken är bara att jag också blir djupfryst.

Om fem månader ligger jag där du ligger :-)

ha det gött
kram

Monica sa...

hemma njuter drog nyss ner persiennerna solen skiner så förbannad!!

Pernilla sa...

Skriver Sveriges nästa bästsäljare... :) Ser skönt ut det där!

Bühlmanns sa...

göder barnen med mat efter en mindre uppskattad tur i pulkabaacken (4-åringen har rediga humörsvägar, pjuh)

fy fan vad gött du har det!

Chrissan sa...

Gott nytt år på dig med. Kanske.

wettexvärlden sa...

Kelar med Mannen. Dricker värstingbubbel och äter rester från igår...
Puss!

Finnpajsaren sa...

Sådär ja. Då vet du hur jag har haft det i två veckor nu. Och ska ha ett tag till. Undrar vem av oss som blir brunast?

Hehe. God fortsättning puman!

Kerstin sa...

Amenvafan!!? Här går man in i godan ro, lite trött och sliten och kall om fötterna. Så ligger du på en jävla badstrand!!! Hoppas verkligen att ni kommer hem till 12 grader inne och gult vatten!

(Det där sista menade jag inte, men jag är väldigt avis! Gott nytt år Mona!!)

Anonym sa...

Gott Nytt År på Er! Vilken suverän start på året, önskar nästan en snabbis-regnmoln över er 1 minut för att komma ihåg oss insnöade i Norden. Ha det underbart...
bada drick ät njut sola i värmen för oss alla

DrAnnika sa...

men jäkla människa!!!
Ser babianskönt ut!!
Själv spenderade jag morgonen i helvetes alla kval efter att ha ställt mig på vågen ;)

Ida S sa...

Myser framför Ivanhoe... Ser skönt ut det där. :)

Anonym sa...

Nu blev det väldigt tråkig stämning känner jag....

Karina sa...

Glöm inte Sphinxerna ? För du är iallafall INTE i Syrien ;)

Kram

Karina sa...

Glömde säga "Du har lika vackra fötter" som JAG :)

Anonym sa...

Eftersom jag älskar vintern och den är i sverige nu är jag inte så avundsjuk på dig för värmen, men för att få vara ledig. Ser så skönt ut att bara få ligga och vila, själv ska jag nu diska undan medan tvätten hänger på tork och jag har idag jobbat... Men å andra sidan, någon gång när alla andra jobbar är jag ledig. :-)

Anonym sa...

Glömde visst önska trevlig resa, så det kommer nu: trevlig resa. :-)

Ewa sa...

Tittar på Dr. Phil. Nu är du lite avis ändå, va? :)

Annett sa...

Rub it in... Här är MINUSGRADER i Skåne, det är vi (fult ord)-i-mig inte vana vid. ;-) Suck, ser gött ut.