måndag 18 januari 2010

När man inte är så aktiv med bloggeriet.

Den här veckan har jag ju som bekant en mässa. Som utställare på Formex. Ni som inte vet: Formex är en inköpsmässa för alla Sveriges inredningsbutiker, prylaffärer, blomsterbutiker, leksaksaffärer och f-n och hans moster.

Och det betyder att jag måste jobba häcken av mig och får inte blogga så mycket för chefen. Han pratar nåt om att sälja, sälja sälja. Ett språk jag för övrigt inte förstår. Däremot kan jag köpa, köpa, köpa-språket utantill.

Men, har ni tråkigt och saknar mig så tycker jag att ni under tiden ska ge den här tjejen en chans. (Och du Ting, blunda för bloggadressen, jag vet att den är känslig just nu.)

Vuxnamänniskorharintehamstrar. Läs ett gäng inlägg innan ni bestämmer er. Hon är väldigt rolig.

7 kommentarer:

angelica sa...

Jag vill, jag vill också! Formex är mitt mekka. Jag hade till och med kunnat gå upp mitt i natten för att gå. Tänk på att jag är avundsjuk på dig. Lite bättre måndag för dig?

Farbror Blå sa...

Gah...Formex!?

Jag är skeptisk!!

Sockiss sa...

Ja den där Maria är bättre än bra. Jävla rolig är hon och spritt språngande galen. =)

Maria sa...

Tack Mona! (Och E )

Malin sa...

Underbar blogg - tack Mona för tipset. Kommer på torsdag, men har tappat ditt nummer i telefonbytet. Kan du messa mig tack!!! Annars kommer jag till din monter och leker packad inköpare....

Malin sa...

Du - hittade numret, du behöver inte messa, om du inte vill. Inser att vi inte hörs så ofta eftersom jag bytte telefon i oktober eller så. Hemsöker dig på torsdag.

Bonita sa...

Du har rätt Mona. Hon är ju skitbra.