måndag 18 januari 2010

Mässdag 1

Har jag sagt att jag inte gillar måndagar?

4 kommentarer:

Mr Lee sa...

Citygross knapp och knappt tomgång. Kan inte vara så jäktigt då! ;)

Farbror Blå sa...

Själv är jag mer skeptisk till söndagar...en enda lång ångestväntan tills det blir måndag...

Pernilla sa...

Farbror blå, jag håller med! :)

Anonym sa...

Jag har hittat super prylen till dig! Bara läs här:

När snöstormen begraver bilen i fjällnatten blir den svår att hitta nästa morgon. Har man inte en lavinhund så kan Auto Finder vara ett alternativ. Sändaren placeras i vindrutan och när du på morgonen letar after din bil trycker du på nyckeringen. Blinkande pilar visar riktingen var du ska gräva. Funkar bra också på stormarknadens enorma parkering. Räckvidden är 800 meter. Kan beställas på nätet för 120 USD (ca 840 kr). Skatt
och ev tull tillkommer.