onsdag 20 januari 2010

Babianröv i munnen.

Alltså, jag tänker inte låta det här bli nån fjantig bantarblogg, men ni få ha överseende med lite kommentarer här och var.

Som att man vaknar i morse och är helt övertygad om att maken har fisit i min mun. Herrejösses så illa jag luktar.

Och det är klart, 24 timmar med enbart flytande föda gör nog sitt till.

Åsså bubblar det i magen. Nåt stort är på gång där inne. Liksom ingen som helst risk att man pruttar, för då ramlar nog både det ena och andra ut.

Känns som om jag håller på med värsta avgiftningen.

Sur som ättika är jag också.

16 kommentarer:

Sockiss sa...

känner igen det där. att inte våga lita på en fis. fan vet vad man kan få som överraskning då. =)

POLISHUSTRUN sa...

Typiskt att det krockar med mässan. Hoppas du säljer bra i alla fall.

Får du dricka kaffe dårå?

Konstig känsla att inte gå på mässan. Saknar det lite faktiskt.

Lycka till med försäljningen!

Osloskånskan sa...

Jo, jag tänkte mej väl det. Måste bli spraybajs av det där. Eller racer-bæsj, som norrmännen säger.

Ebba G sa...

Hm. Låter som oss missbrukare, som tar ett stoooooort beslut som slutar i att man sen frossar i pulver och röka för att man varit så idiotduktig i en hel månad.
Men du är såklart undantaget som klarar av att påbörja ett helt nytt liv efter den magiska kuren?
Gud vad snäll jag är idag då... eh?

Diverselådan! sa...

Vare så bra att börja med fasta så här precis i dagarna när det är mässa?
F ö så undrar jag fortfarande vars du har montern? Hade tänkt visa upp mig och presentera mig helt kort och snabbt. Mycket snabbt, med tanke på ditt faste-humör (och att du faktiskt arbetar).
Hej från mellersta Sörmland

Ida S sa...

Vad är det för kur du kör då? Ifall jag vill prova.. :)

Anonym sa...

bara att vänja sig!!!
Köp listerin!!

Singelmamman sa...

Tror jag inte ska göra som du.

Farbror Blå sa...

Stäng munnen och gå på dass och fortsätt sen!

BRA JOBBAT MONA!!!

Du klarar det!

Pangbruden sa...

När man bränner fett så uppstår en illaluktande odör från munnen. Jepp så är det.. Köp zinktabletter på apoteket det tar bort lukten direkt!! Keep up!

Anonym sa...

Det är som Pangbruden säger. driker man bara shaker så luktar man apa ur munnen efter ett tag. Så är det bara. ner i vikt kommer du dock att gå :-)

Själv körde jag 50/50 när det gällde mat och shaker. Dvs. mat två gånger per dag och ersättning två gånger. Sen gick ochtränade jag en jävla massa men efter 4 måander så var jag nästan 25 kilo lättare. Vilken jävla KICK det var!

Se till att dricka mycket vatten och lycka till!
:-)

Anonym sa...

Men för fasen...
Man ska kanske läsa igenom det man skrivit innan man postar. Ursäkta alla slarvfel!

DrAnnika sa...

Babianröv är bara förnamnet.... Inget hångel här inte!!

Magen brukar vara lite irriterad de frösta dagarna, sen får man kämpa för kung och fosterland for att få utdelning på dass kan jag säga!

Hejja dig - du rockaR!

Pillargontanten sa...

Heja, det är detoxen :O) Heja heja!!!

. sa...

Jag har testat det där och det som kommer ut där bak, som kallas avföring, är inte det minsta trevligt. Inte för att det brukar vara trevligt i vanliga fall, men under en flytande diet... jisses!!

Jag hoppas dessutom att humöret blir bättre under mässan så att man vågar sig fram för att säga hej om man skulle skymta dig.

MonasUniversum sa...

Herregud vad ni är positiva!

Kommer jag bara igenom de 3-4 dagarna så ska jag fanimej klara det här. Jag är envis som en åsna.