lördag 2 januari 2010

Life is sweet.

Det finns ju de som har det sämre. Har jag hört.

26 kommentarer:

Victoria sa...

Oooooh, mysigt!

Anonym sa...

Nä men för faan, lägg av nu rå!!!

Jupp sa...

Mormor! :-D

Finns ju de som har det sämre har jag hört. Gammel-mormor.

Helene sa...

7 grader kallt, snön vräker ner för andra dygnet på raken, så nog f-n har vi det sämre allt. Och jag är inte ett dugg avis,,,,,näe inte alls ;))

Monica sa...

bajs!!
JAg skiter i solen ,men bara vara är inte dumt;)

Melkers Mamma sa...

Är ni i Agadir? Där har jag varit...

Mimmi sa...

Det är inte hälsosamt med stark sol, har jag hört.

Undrar om tonåringen njuter av livet hemma, ff och allt!

Ha det lugnt och skönt i solen nu!

Anonym sa...

Det jag vill veta är om det är Royal Atlas? Ljuvligt isf.

William Witsman sa...

Härligt värre.

reneesfotoblogg sa...

Ta nu inte i så du blir magsjuk!

Maria sa...

No shit, här hemma snöar det till och från är är minst -10 grader kallt varenda morgon.

Njut för fulla muggar av solen och värmen!

Sus sa...

Mormor Mona.
Jomen jag tycker att det passar.

Bettan sa...

Det ser verkligen härligt ut. Njut allt ni kan!

Mr Lee sa...

Inte visste jag att du blivit så vass på Photoshop, eller är det maken som köpt någon roaylatyfri skiva med bilder för att göra nya annonser?

ÄCKEL-MONA!

Anonym sa...

Mormor Mona...tja...då kunde det ju bli en fortsättning.....lite som "hem till gården". Hahaha Kram B-M

Singelmamman sa...

Inte jag, älskar ju snö och kyla och förfrusna händer.

Scraphönan sa...

- 20 grader och 25 cm snö. Kan njuta av det npgra veckor till typ 2½, då drar jag till Anaheim. Så jag kan glädjas åt din värme idag;-)

Ha det så skönt och VILA!!!

Bisse sa...

20 minus och en varm kakelugn är min lott i livet :D

Malin J sa...

-10, en halvmeter snö + att bilen är inplogad bakom en meterhög isvall. Men det spelar nog ingen roll för även om jag fick fram den så skulle den troligen inte starta.
Jag tycker om sol och bad men då ska det inte vara varmare än 25 grader i luften och 18-20 i vattnet.
Passa på och njut nu, snön är nog kvar när du kommer hem.
Och du...Jupp har rätt Gammelmormor är värre ;P

Tänkte bara sa...

Jag har hört att det är många gamlingar som åker till Marocko under vintern. Bra för div ledproblem. Det var väl du som skulle bli mormor nu, va?;) Passa på att köpa saffran när du ändå är där, för mormödrar bakar ju lussekatter med så'nt i och där är den extra fin.

Jupp sa...

Mona kommer att hålla sig varm även när hon kommer hem, när hon ska dela ut kollektivt stryk så som det verkar bli :-D

Anonym sa...

Njut Mona njut och
Gott Nytt År!
I Stockholm är det riktig vit svensk vinter. Inte illa det heller.

Mimmi sa...

Jupp
Det lär hon säkerligen göra! Hahaha...

Anonym sa...

Gör som det står och lämnar en kommentar till den blivande mormor Mona.. Eftersom du blir skitglad så blir det säkert tvillingar oxå! Ha en skön semester! Kram

Tanja sa...

Jag har varit ledig sen 23/12 - många dagar! Läser din blogg typ jämt för att överleva och gör misstaget att läsa från senaste till dit jag senast läst... blir hyper då jag läser att du ska lägga ner bloggen men strax därpå ser jag att du ångrat dig! Tacktacktacktacktacktack...osv.! För inte faan har du tänkt på oss som älskar hur du skriver om du slutar?! Darling, vila upp dig nu och kom sen tillbaka med dina sylvassa kommentarer!

Tack och good bajs!

Karina sa...

Du Annika S vår gamla barndomsvän, hon är farmor ;)

Kram