fredag 1 januari 2010

En datorjavel

Amenhej

Kort inlagg fran hotelldator. Med tangenter pa arabiska, nu temporart omgjord till engelska. Alla tangenter sitter pa helt olika stallen jamfort med oss. Plus nageljavlarna, Los Pekfingervalso.

Bor pa sa kallat lyxhotell, men han som bestamde det maste roka for mycket haschhish, thats for sure. Extremt god mat.

Taliban lycklig, far bara lask i utlandet sa nu ar det lask till frukost. Inga jakla utropstecken finns. Hon far ju inte se TOON disney hemma, men har finns den pa tyska so be my guest liksom.

Och tror ni inte pa fan, vi traffar ETT svenskt par har med 5-aring och gissa var de bor: 300 meter fran oss hemma i finomradet.


Ja just det; make somnade 08.30 igar, nyarsafton, talibanen 09.30 och jag vid 23-tiden. Kul familj!

Hoppsan, kanske inte sa bra att skriva ordet taliban, hehe!

GOT TO GO!
JAVLA SKITTANGENTBORD! Oj, hittade utropet.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Hahaha! Underhållning! =)

Singelmamman sa...

Ha det så underbart!

Charmhäck sa...

Kul tjej du! God fortsättning!

Lasse och jag drar till Vegas i morgon!

Anonym sa...

Sitter ni verkligen på tangenterna?
Hö, hö.
Å jisses, jag tror jag skrattar ihjäl mig. Du är helt sanslöst galen. Och kul. Och bra på att skriva. Helt underbar ...