lördag 8 augusti 2009

Sånt här


går fetbort. ALLA dagar i veckan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sånt jäkla okreativt trams. Fan, varför kan inte folk tänka och hitta på egna saker istället för att larva sig som alla andra.

Sus sa...

Usch....
Du ska få hålla i min möhippa, om jag nu kommer att behöva någon.
Jag vill bli bjuden på pincic vid havet, dricka skumpa och kanske sjunga en sång vid lägerelden.
Ok?

MonasUniversum sa...

Sus: Im an expert på möhippor som inte innehåller försäljning av kyssar, utklädnad och annat jävla trams.

Så ja, dina önskemål kommer garanterat att infrias..!

Klankis sa...

Stackars tjej, hon får nog byta kompisar när hon har gift sig. Det skulle jag göra.

Mamma J sa...

Jag fattar inte vitsen med det där ALLS. Ok för möhippa - men varför måste det vara synonymt med förnedring?

fjortisensmorsa sa...

Såg en möhippa igår, de var 5pers inkl bruden. De vallade förvirrat omkring och såg ut att ha skittråkigt. Varför ens bry sig om att ha möhippa om man inte ser till att bruden (och alla andra) har kul och trivs! ..är allergisk mot möhippor..känner hur det börjar klia bara jag tänker på det!