onsdag 26 augusti 2009

Om mord på en närstående.

Herregud, som jag vill ha ihjäl maken!

Eller åtminstone ge honom en smocka så att han flyger in i nästa vecka. Eller nåt.

Så skulle jag KUNNA skriva.

Men jag gör inte det för då kanske någon anmäler mig för olaga hot.

Eller vad det nu kan heta.

Dock önskar jag att jag kunde berätta vad människan håller på med.

Men eftersom det är så många som läser min blogg så avstår jag. Vill inte såra någon.

Dock kan jag säga att chefen inte kommer få vara med på fler mässor.

5 kommentarer:

Markattan sa...

Men vad har han ställt till med nu?

Markattan, för stunden nyfiken

Den hemska tvillingen sa...

Ja så där kan du ju fan inte lämna oss. Helt i ovisshet och lämnade åt att bara fantisera.
Mer info till folket!

tigerlilja sa...

Om du bara anade vilken produktiv fantasi somliga av dina läsare har! Jo då, jag också.

Kamilla sa...

hm,, jag känner igen det där! ibland händer det saker som rör maken, eller han gör saker som man så gärna skulle vilja kommentera, men va fan, han läser ju bloggen och andra känsliga personer oxå,, man kanske ska skaffa sig en hemlig blogg,,,
kram Kamilla

Smultronblomman sa...

Har du testat stekpanna i bakhuvudet. Jag har haft riktigt god lust ibland, men aldrig gått hela vägen. Kan höra klonket i gjutjärnspannan ringa....