torsdag 13 augusti 2009

Extrem bloggtorka.

Medan alla ni har haft semester och njutit av livet och i stort skett skitit i era bloggar, så har en annan haft fullt upp med just det. Bloggeriet alltså.

Upprätthållit ordningen liksom.

Och nu när nästan alla är tillbaka från ledigheten så gick luften ur mig totalt.

Jag upplever just nu århundradets bloggtorka.

Kanske mest för att jag fortfarande är förbannad på maken.

Och så har jag en del tunga beslut att fatta.

Man kan alltså med all rätt påstå att jag är svintråkig theese days.

Så ge mig ett par dagar.

Ska bara komma in i matchen igen.

Okey?!

26 kommentarer:

wettexvärlden sa...

Aj då. Kram hjärtat!

Ida S sa...

Helt ok! Men kommer att sakna dina inlägg varje dag. Önskar jag va lika intressant i min blogg. Men mitt liv är inte lika underhålande... :)
Kram

Ida S sa...

Underhållande ska det ju förstås va.... :)

Dubbelörn sa...

Vi väntar... o väntar... ;).

Har lite trögflyt här med, men det kommer sakta men säkert tillbaka :).

Kram

Frida sa...

Åh! Då hade jag ju kunnat lugna mig lite, nu har jag nämligen precis kommit ikapp till den dag jag började läsa den här sköna bloggen. Plöjt från hela roliga början. (Saknade inlägg från Las Vegas, det hade ju varit underbart att få ta del av)

Så nu ska du ta paus menar du?

Kanske bra. Då kan jag umgås med familjen om kvällarna nu då.

Tack för sällskapet, kom snart tillbaks!

✿Ewa sa...

Trodde nästan bara att det var jag som fick bloggtorka emellanåt ;).

Men vila på du och hämta kraft. Sen ser jag fram emot att det ur bloggtorkan kommer upp massor av kreativitet....sen

Kramkram och sköt om dig

MonasUniversum sa...

Nämen, alltså, jag ska ju inte dö eller nåt sånt. Måste bara andas i några timmar.

Och Sajumiid: är säker på att ditt liv inte är så annorlunda än mitt. Om du tänker efter!

Så Frida;(välkommen!) Jag är på banan igen alldeles strax!

Tack Ewa. Och Trasan W.

Den hemska tvillingen sa...

Vadå bloggtorka? Jag har bloggat utav bara fan, men det räknas väl inte kan man tro.

Och näää, gå inte och dö, ta du din lilla paus och fundera på de tunga besluten. Vi gör väl nåt annat under tiden, minst lika roligt som att hänga här...(nästan iallafall).

Take care babe

Monica sa...

bättre att ha SVINtråkigt än SVIN influensan? eller hur ??

Sköt om dig gumman :)

Amy sa...

Helt okej att ta de lugnt ett tag, har själv inget flyt på bloggfronten just nu...
Hoppas det blir bättre snart.

reneesfotoblogg sa...

Tunga beslut? Nu blir jag orolig! Du ska väl inte slänga ut maken? Vad ska du då blogga om i fortsättningen?
mvh R
PS Hade ju lovat att inte vara elak så jag tar tillbaka vartenda ord DS

Reductil - Kamagra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Diverselådan! sa...

Du fullkomligt spottar ju ut inlägg, så det är inte konstigt att du är litet utbränd. Att du sen är lite sur på mr Universum också gör ju inte saken bättre.
Ta nu en välförtjänt vila.
Kramar från mellersta Sörmland

Karina sa...

Väntar troget på nästa inlägg hur lång tid det än tar :)

Kram

Finnpajsaren sa...

Åh nej du, den går jag inte på. Du har ju bloggat om hagel idag.

Anonym sa...

Ok då gör vi så här: Slut fred med maken, gå till Birger Jarlsgatan och sedan är du säkert på banan igen....

Fredrik sa...

Samma här...

Chrissan sa...

Har också känt av den där torkan senaste dagarna. Tur att regnet kom nu så blir jag kanske lite mindre torr...;)

Pernilla sa...

Du fasiken vad jag känner igen mig! Kände exakt likadant idag. Har verkligen inte så värst mycket att blogga om. Fast jag är inte osams med maken. Just nu. ;)

Kanske ska du och jag ta och dricka lite bubbeldricka och ta blogglov, då blir vi nog kreativa och glada igen!

Sus sa...

Ajm väjting.

Charmhäck!! sa...

Kan vi inte dela några flaskor vin på mässan? Alltså efter stängningsdags! Bara parta loss och skita i alla jävla krav!! Jag har barnvkat och den blivande maken är i Afrika. Fan! vi behöver dansa PÅ borden!!!!

William Witsman sa...

Bloggtorka brukar ha ett visst samband med känslan att bloggandet är ett krav. Att någon/några förväntar sig leverans.

När jag känner så och det blir för negativt slutar jag tvärt ett tag. Tills det blir kul igen.

tizzie sa...

Helt ok Mona, vi väntar såklart.
Men få bort torkan fort som fan innan jag får abstinens eller nåt liknande!:)

MiaA sa...

Äh, vi väntar. Så länge det behövs.

Ta du en liten, eller stor, paus. Slut fred med maken, ligg lite, sippa lite skumpa (dessa åtgärder kan utföras i valfri ordning...).

Sedan kan du ta itu med oss igen.

Magica de Hex sa...

Bloggtorka är min arvedel. Nyligen var jag på vippen att lägga av, men så installerade jag Statcounter och såg att det faktiskt var många som läste min blogg dagligen, trots att det är så väldigt få kommentarer. Då fick jag ny energi! Vi väntar in din energi, den kommer nog tillbaka.

Madeleine sa...

OK, vi väntar! Allt för dig Mona.