fredag 14 augusti 2009

Kom ju på nåt. Det här med sex. Och ett städat hus.

Jag har funderat på varför jag har varit så inihelvete glad idag.

Inte för att jag i morse, efter FEM dagar, blev sams med chefsfan.

Inte för att jag har väry nice feet. (Så fina att chefen kan få smaka på dem om han vill.)

För när jag kom hem så kom jag nämligen på det:

My lovely städerskor har äntligen kommit tillbaka från semestern.

Herrgud, jag kan ärligt talat, just precis idag, säga att jag lätt kan avstå från andra..ehhm, kanske viktiga samlevnadssaker...mot ett städat hus.

Alltså just precis idag.

Och kanske i morgon också...

7 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Ursäkta en enkel fråga, men vad eller vem representerar Onlineapoteket.nu som har lagt in en kommentar lite längre ner i ett inlägg. Är det någon du känner som försöker vara rolig eller är det ett försök att göra smygreklam. Om det är det sistnämnda då känns det väl sådär.
mvh R

MonasUniversum sa...

Jag såg det. Fan, jag ska gå in och ta bort det. Nu.

Den hemska tvillingen sa...

Men på söndag då?

annkan sa...

Haha, härligt!
Och nu..när det tog så där himlans länge att bli sams- då kanske ni kan skippa det under kommande måndag? ;-)

Christina sa...

Är du söt och rar och ringer mig imorgon (lö) någon gång efter kl. 8. Jag har ringt och ringt och RINGT.

Och ringt.

Anonym sa...

Skönt höra att chefen förbättrat sig.
Nej, usch vad här ser ut. Nu måste jag sätta igång och röja.
Ha en bra, härlig dag.

Flyttfågeln

William Witsman sa...

Det finns väl inget så sexigt som en rejäl damsugning.