torsdag 26 juni 2008

Torsdagstips

Man ska inte greppa en flaska nagellack utan att kolla om tonåringen skruvat åt "korken" ordentligt.

Man ska inte stoppa/gömma flaskan i fickan bara för att man ska slippa tjat från talibanen om att även hennes naglar skall målas.

Man ska inte sätta sig i soffan med ett nagellack i fickan, som inte är igenskruvat ordentligt.

Och OM man känner någon form av väta runt fick-trakten, så skall man ögonblickligen kolla det och inte tänka; "ska bara avsluta mailet." För att det sen slutar med: "vadihelvetesjävlaskit är det här!"

Nagellack på ljusa byxor och på en beige soffa är ej att rekommendera.

Bara så att ni vet.

Rösta på mig

10 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Stackars dig. Hur lyckas du och hur orkar du?!!?!

Sofia - SofiaFj sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

nääää.... fy f-n.... inte var det väl cerisrosa?

Anonym sa...

Du, jag skall genast notera det!!! Haha, stackars soffa, jag menar DIG!!!!

Anonym sa...

Ok, då vet jag! Tack!:-) (skrattar så jag kissar på mig!)/Nina

Anonym sa...

Orkar inte skratta mer ... ;-)

Men hörru! Vad hände med "basattnivet"?

Kram!

Unknown sa...

ojda som jag säger ;) tur du inte fick skälla på stakkars lilla talibanen!! Monica

Anonym sa...

LADY S: Jag antar att det kan vara som när jag blir RIKTIGT arg på barnen... då drar jag hela harrangen med alla namn, från förnamn genom mellannamn och till efternamn.... kanske var det lika för M..... "basattnivet" blev till "bara så att ni vet" i ivern att visa att nu jävlar menar jag allvar! ;-)

Anonym sa...

Du ringde mig imorse haha! 0747. Jag pratade jättemycket och berättade en massa spännande saker men du bara slamrade så in i hoppsan och ville inte lyssna.
Puss på dig. Drar nu.
Christina

Anonym sa...

En bekant råkade spilla ut rosa nagellack över sin KATT som helt oskyldigt placerat sig nedanför. Det var inte heller roligt... gick liksom inte att ta aceton på päls... :-)