lördag 14 juni 2008

Okey

Jag slutar inte.

En knapp vecka har gått. Era kommentarer har varit överväldigande.

Och givetvis kunde jag inte hålla mig. Så jag startade en ny blogg och jagade runt er läsare.

Men så igår, på min födelsdagsemiddag in the middle of no where, så avslöjar maken att han sedan länge varit en hängiven läsare. (Som om jag inte misstänkt det!) Och han tyckte jag var galen som lade ner och tyckte att jag skulle fortsätta. Jag svarade att man inte kan fortsätta på något man har avslutat.

Han kontrade med: "Henke Larsson har slutat 3 gånger i landslaget, så vad är problemet?!"

Och han tycker att bloggen är en bra träning för framtida planer. Och trots allt skit jag skriver om honom så finner han den mycket underhållande. Och tonåringen protesterar, hon vill också att jag fortsätter.

Så jag gör väl det. Och skiter i att oönskade läser.

För jag har nämligen så inihelvete kul här.

Jag är på jobbresa i Hamburg tillsammans med ett 40-tal world wide distributörer. Om 5 min ska vi ut och paddla kanot. Det är 12 grader och värden/leverantören glömde att maila om varma kläder.

Så jag ska paddla i kavaj och högklackat.

Och jag har precis fuckat upp koden till safen så jag får inte ut mina diamanter.

Men man kanske klarar sig utan sådana när man paddlar kanot till en grillkväll.

Vi får väl se.

19 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAA!!! :) de gör inget att de regnar, min dag är gjord. kram påre /micaela

Anonym sa...

Jipppppi,,,
Välkommen tillbax bejb!
Marina

Anonym sa...

låter bra det hoppas kanotur blir bra heheheh;) Monica

Anonym sa...

Faan, vad gött.
Kattis

Anonym sa...

Go for it!!

Anonym sa...

Toppen! Go girl!

Anonym sa...

Du äger raring!
Ha en underbar kanottur i Hamburg :)

Kram bejbi!

Anonym sa...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

:D

Kram Sara

Anonym sa...

Hurra! Det skålar vi för! Tänk att man kan bli så glad över att en människa man egentligen inte känner, fortsätter att dela med sig av sitt liv på nätet... Må gott!

Anonym sa...

Yeees!

Vad glad jag blir!

Välkommen tillbaks!

Mia

Anonym sa...

WELCOME BACK!!!

Lovley att du fortsätter. Mitt liv är räddat!!!!! =)

Karina sa...

Hejja Mona :) Du är bäst:)Din man är en bra stöttepelare och även barnen :)

Högklackat...hmmm...okej då, det blir bra...säger bonnkärringen...hehe

Kram på dig och familjen

p.s jag skriver om mindre än hälften så roliga saker som du skriver om...men min man älskar också att läsa vår/hundens blogg ;)frågar ofta om jag uppdaterat...*s*

Anonym sa...

Var glad över att din man inte smygläser något värre än sin hustrus blogg.

Laila sa...

Puss på dig! Så härligt att se dig igen här
Välkommen tillbaks! :-D

Buzan sa...

Välkommen tillbaka :)

Sen tror jag absolut du kommer vara den ALLA tittar på under er kanotfärd. Men det måster en skönhet som du kunna stå ut med och vara van vid;)

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Gillade makens kontring. Kan Henke så kan du! :) Å ingen är väl så efterlängtad som du heller!

Kram Hanna
http://sentir.dinstudio.se
http://nagonstansilivet.blogg.se

Anonym sa...

Yeees!

jag hade faktiskt missat att du skulle sluta, vilket är skönt för nu slapp jag gå runt och känna mig ledsen.

/Kristiina

koala sa...

HURRAAAA!!!!!

Anonym sa...

Ja, vilken trevlig surprise när man landar på svensk mark igen efter en långweekend i NYC. Tack för att du fortsätter förgylla mina dagar med dina roliga inlägg! :o)