torsdag 19 juni 2008

Det kostar att ligga på topp.

De senaste veckorna så har jag jobbat några dagar varje vecka i vår ena inredningsbutik.

Som ligger vägg i vägg med ett konditori.

Som förvisso säljer sallader, pajer och annat nyttigt.

Men som också har extremt goda biskvier och bullar.

Och det har gått långt när man inte ens behöver uttala sin beställning högt. Dom bara fixar.

Och jag börjar få jävligt svårt att knäppa brallorna.

Så nästa vecka får bli sista veckan här.

För jag har överskridit budgeten vad gäller viktökning.

Igen.

Rösta på mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer på måndag och hjälper dig med glassen... för den måste väl också ligga utanför "budgeten" :-)
Kram LiSe

MonasUniversum sa...

Du är sååå välkommen! Middagen serveras 17.30!

Karina sa...

*s*...jag har också öveskridit min budget...;)

Kram

Peter Barlach sa...

Vad roligt att du flugit med mig över Europa. Dina favoriter är mina. Maila mig gärna när du lyssnat färdigt på peter.barlach@telia.com.

Trevlig midsommar!