söndag 15 juni 2008

Min man och hans planer

Jag vete fan om det var så bra det här. Med maken alltså.

Sedan jag startade bloggen för drygt ett år sedan, så har jag misstänkt att maken har läste den.

Och jag har varit mycket imponerad eftersom hans andra namn är "Glappkäft". Men han har inte sagt ett ord. En mycket, mycket stor bedrift av honom.

Men nu har helvetet brakat löst.

"Varför skriver du inte om det där? Eller om den gången då vi...Och vi/du som har varit med om så mycket, varför berättade du inte om det?"

"Alltså, ge fan i att tala om för mig vad jag ska skriva om. Det är MIN blogg och jag skriver om vad jag vill, hur jag vill och när jag vill!"

Och om han för en sekund tror att jag kommer sluta att skriva om honom och hans företeelser, ja, då är han ute och hojar ordentligt.

Rösta på mig

10 kommentarer:

Anonym sa...

hmmmm, maken var tydligen ute o hojade åt rätt håll när han fick lilla universumet att öppna igen...;-)

Anonym sa...

hahaha you go girl, din blogg du vara chef ;) Kram Monica

Anonym sa...

Men den NÅN var i Hamburg och skulle fira sin födelsedag på ettermiddagen sådetså!!
.....
hahaha skulle aldrig be henne om autograf hahaha va tror du om mig * pling plong kan jag få din autograf?? glöm det hahahaha

Laila sa...

Jag förstår om du blir anti... För det är ditt liv, din blogg och du vill berätta det du vill! Jag hejar på dig!

Buzan sa...

hehe.. go girl! :)

Malin sa...

Menar du att HAN vill bestämma? nenene! Då blir det inte kul att läsa tror jag. (Sorry J!) Men det är ju just du som ska skriva det DU vill. Dessutom är det så kul att läsa om maken och hans misstag etc.

Anonym sa...

Vilken Lycka, du är tillbaka!!

Jag har liksom gått in här lite då och då och hoppats att du skall hitta tillbaka med tassarna på tangenbordet! Tjo ho, här är du nu!!

Underbart! Tack :-)

Anonym sa...

"Heja Mona"
Vad glad jag blev när jag såg att du ändrat dig om att lägga ner bloggen! Min dag blev genast ljusare! :-)

Karina sa...

Hehe, känner igen det där. "Du skriver bara om dig och hunden"..jag då?

Kram

Anonym sa...

Mäh! Då får väl maken starta en egen blogg då! "Livet från den andra sidan" eller nåt ...

"The hand that rules the blog is the hand that rules the world!"

(Hittade just på detta eminenta ordspråk!)