onsdag 18 juni 2008

Halleluja

Det finns en Gud!

Rösta på mig

11 kommentarer:

Anonym sa...

Är du nöjd nu??
Akta dig så du inte får hela bloggvärlden på dig!
Jag tycker synd om dom stakkarna , men detär typiskt mig tycka synd om alla! *blä* //Monica

Anonym sa...

YES! Äntligen kanske landet börjar fungera igen och när man går till en affär kanske man kan bli expedierad av något annat än expediter utklädda till fotbollsspelare.

MonasUniversum sa...

Monica: gissa om jag skiter i det!

Mr Lee: ha ha, jag håller med. Och nu kan folk börja hyra videofilm igen. Så att jag kan betala räkningarna!

Herr o fru Lundin sa...

Ja, gud hör bön...! Shit va tråkigt det är me fotboll. Sex in the city is muchos bättre!

Ha en fin midsommar!

Anonym sa...

Amen, ska vi se krasst på detta allihopa....

Fotboll suger fett....

...men fotboll mellan Öst-timor och Malaysia suger ännuvärre.... då finns ju inte ens Ljugberg att "lyssna" på.... ;-)

*kvinnans lott i livet är att aldrig vara nöjd.... jag tar mitt jobb på fullast allvar* ;-)

Anonym sa...

.... hum..... LjuNgberg.....

:-)

Isabelle sa...

Nämen Mona, så du säger. Här blev det sorg och nattsvart i går kväll.

Unknown sa...

I know!!
Lovely, nu kan man änteligen få läsa om nånting annat i tidningarna och höra om nånting annat på radion än en massa taktiksnack :D

Karina sa...

Mona, det finns en GUD ;)

Skrev i förra inlägget läs där...

Kram

p.s imorgon kommer svaret på Kexcholkad frågan i bloggen...*s*

Anonym sa...

Vad är det här för skit?????????
Jag grät mig till sömns igår och tänker inte gå upp ur sängen förräns VM 2010 i sydafrika...
/Pierre

MonasUniversum sa...

Pierre din skit, antog att fotbollen upptagit 100% av ditt liv, med tanke på att din bajsblogg inte blivit uppdaterad på länge. Eller så har du startat en ny, med vettigt namn, och thank God for that!