onsdag 18 juni 2008

Jävla skitfotboll!

Maken jobbar.

Jag sitter i soffan med datorn i knät.

Kl 20.45 så känner jag att jag måste sätta på TV4. Bara för att. Inte för att jag är så intresserad. Men bara för att..

Ljudet är på normal nivå.

Plötsligt kommer maken hem i andra halvlek, eller vad det heter.

Rusar in, slänger sig i soffan, höjer ljudet maximalt.

"Måste du ha så där högt, kan du inte sänka lite?!" Säger jag.

"Varför är du så där för?! Jag vill SE matchen!" Säger maken.

Och sen NÄR ser vi med ÖRONEN?

Så jag tar min jävla dator och går upp till sovrummet.

Och sätter på TV4.

Med normal ljudnivå, möjligen lite över.

Gode Gud, måtte Sverige förlora så att den här skiten tar slut någon gång!


Rösta på mig

3 kommentarer:

Caten72 sa...

Jag håller med du!

*kollar Sex and the City-maraton*

Anonym sa...

nääää säg inte så tråkigt för er ju! men jag håller med om att det inte ska vara för högt *ler*

Karina sa...

Nu behöver du inte se på fotbollen längre ;)
Sambon sa att nu behöver vi inte följa det nåt mer, utan kan umgås istället...så ikväll ska vi ut och grilla :)

Kram