måndag 23 juni 2008

Kommentarer överflödiga!

Herrejävlar. Jag är i himlen!





Rösta på mig

15 kommentarer:

Anonym sa...

jag igen, var köper man vakuumpåsar, skulle behöva spara lite utrymme.

Anonym sa...

;( jag vill oxå ha , var den´lika god som den ser ut??

Anonym sa...

Visst är den sååå god!? :-)
Imrogon stannar glassbilen i ödemarken... :-)

Anonym sa...

Hmm... Måste nog ut och tjacka såna däringa nästa måndag.....

Bodil sa...

Det ser inte äckligt ut.
Kram Bodil

Isabelle sa...

Jädrar vad sugen jag blev. Jag som skulle börja dra in på kalorierna nu :P Hade lite hoppats på att du skulle säga att den inte alls var lika god som jag inbillar mig.

Anonym sa...

Här kör inga glassbilar. De lade ner verksamheten år 2000. Så ödsligt bor jag. :-(

MonasUniversum sa...

Annika:http://annechengco.se/

Monica: den var asgod!

Laila: stackars, stackars dig!

Anonym sa...

Another something for "the Stalker" ;-)

http://www.themobiletracker.com/english/index.html

Anonym sa...

har du många kvar? sitter du fortf och käkar glass? MOnica vill ha

Karina sa...

*mmmmmmmmmums...vill också ha*

Anonym sa...

Hoppas du fått bra med spons! Plingeling bilen var förbi idag så jag trillade dit på en låda. 95 fucking kr för 8 ynkliga strutar!!! Jag skall inte längre klaga över moms och skatt...

Är de inte goda kommer jag inte att läsa din blogg mer!

Anonym sa...

Den var riktigt god! Gubben *pekar uppåt till mr Lee* hade ju köpt en låda så jag fick också äta god glass igår!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.