tisdag 1 februari 2011

Lyxa till sig lite på en vardag

Maken kommer med lokaltidningen, som gör reklam för en ny matnätbutik. Såna som det finns drivor av.

Men den här är fiffig. Givetvis har de hemkörning, men de lanserar nåt ännu roligare: Drive thru. Här hemma i hooden.

Så jag sladdar in och gör en lång lista på inköp.

I morgon kl 15.30 åker jag dit och de öppnar bakluckan och ställer in varorna. Jag behöver bara dra ned rutan och räcka dem Visakortet.

Jag älskar drive thru.

Hejdå CityGross.

10 kommentarer:

Z sa...

Hoppas det var den bästa lokaltidningen, Mitt i Bromma, denna viktiga information inskaffades från... ;-D

MonasUniversum sa...

Jajamensan! ..och det är Netextra.se
som tydligen har öppnat alldeles vid jobbet, i Ulvsunda.

Anonym sa...

Låter perfekt för dig!

GudinnanT sa...

Det va en bra lösning och lite ny tänkade sånt gillar jag!
Måste passa dig bra.

Men jag vill gärna strosa runt i mellan hyllorna och dra min vagn tror det handlar om min jaktinstinkt...döda bytet och släpa hem det lixom :)

Sus sa...

Mona..jag tror att Z är den skyldiga där. I alla fall till lite bilder ;-)

Ketchupmamman sa...

Då måste du ändra din presentation sedan då!

Pernilla sa...

Shit vad bra! Det jobbigast med hemkört är att man inte exakt vet när de kommer mellan 16-19 som jag brukar välja. Avundsjuk!

Du är utmanad. Det tog bara en timme att skriva. Du har ju tid över har jag hört. Nu när mässorna är klara och så. Och det där administrativa gjorde du väl igår? Se så. Hasta iväg och blogga lite mer nu.

http://skrivarmamma.blogspot.com/2011/02/je-suis-utmanande.html

PGW sa...

Ah, de var de som gav mig müsli utanför Åhléns häromdagen. De kunde ju inte veta att jag inte ens bor i Stockholm, men det var ju snällt att de håller mig med frukost några dagar. Läste broschyren och det verkade onekligen hur smidigt som helst. Handla mycket av dem är du snäll, då kanske de öppnar i Uppsala på sikt också!

Cissi sa...

Åh - avundsjuk!! Tror ni att de öppnar i södra Dalarna snart?? ;-)

/Cissi (f.d Kerstin...)

Z sa...

BRAVO Mona!!!