lördag 19 februari 2011

När ett hysteriskt skratt råder bot på det mesta, utom korkade män förstås

Fortfarande på aningens dåligt humör så går jag igenom posten igår kväll. Och hittar det här från Catta a k a NinaPX.


Hjärtat har alltså köpt en arsel-behå till mig!

Tack Catta, you made my day! Jag ska prova dom i kväll när jag kommer hem efter jobbet, och hade jag varit modig, så skulle jag be talibanen fota röven på mig. (Maken hatar när jag säger röven. Han tycker det låter...lökigt.)

Röven, röven, röven, röven, röven, röven, röven. Skitmycket röv.

Jag är fortfarande förbannad.

12 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahahaha!!! Hahahaha!!!
Vilket UNDERBART inlägg!! Jag skrattade så mycket att jag tror det kom lite kiss!!!

MISS FURIE sa...

Catta är bäst!

Chihuahuakvinnan sa...

Jag vill se före och efterbilder med röv bh:n i användning :P

Och du har all rätt att fortfarande sura, din make betedde sig som en RÖV igår!

NinaPX sa...

Vassego! Glad att du blev glad. Av någon konstig anledning tyckte jag dom skrek "Mona" när jag såg dom första gången! ;-) Må gott!

William Witsman sa...

Ordet röven är en sammanslagning av orden röd och ven och syftar till de hängande ömmande objekt som hos en stor andel av befolkningen kan uppkomma särskilt efter problem med avföringen eller efter en graviditet.

Jag håller med din man och sätter mig genast och uppdaterar Wikipedia

SuperSuraSilverSara sa...

Med dem på lär du ju kunna hålla röven varm åtminstone....haha...hoppas de är mjuka att sitta på!

/SuperSuraSilverSara

Anne sa...

:D Tack för det skrattet. Jag vill jättegärna se ett foto på hur de sitter. Om du mot förmodan vill träna något roligt någon gång så kan du testa afro. Jag kommer om du ringer. Så kör vi en timmes hård träning ;).

Det ger röven ett lyft.

Maria sa...

Vi har bara ett liv, vad vi vet i alla fall!
Kanske skulle du må bättre och inte behöva vara arg så ofta om du skilde dig?

Flocken sa...

Självutlösare på kameran ffs! Slipper du be någon som helst om rövfotografering - och vi får en härlig bild att titta på! :D

Viveka sa...

Obetalbart...!!!

I min värld sa...

Ett bildbevis på det där tack, fast du får vänta tills jag har svalt ner vinet denna gången :-D

Unknown sa...

:-)))