torsdag 18 november 2010

Undrar ni vad jag gör?



Jag travar bockar.

Riktiga bockar.


8 kommentarer:

Mr Lee sa...

Man skulle kunna säga att du drar ditt strå till stacken.

Helena m. 4 sa...

Det där är en riktig bock - snygg bringa ;-)

GudinnanT sa...

Buller i bulleri bock hur många horn står åpp?!

intern1n sa...

Vilken skön humor härinne... strå till stacken...love it.

Smultronblomman sa...

Bääää...
Apsnygga!!

Moa sa...

Hallo!!
Nu har jag läst ett par tusen (känns det som) blogginlägg av dig under de senaste dagarna och du är ju helt underbar...
Snacka om att jag får mig både ett och många välbehövliga garv..
Här stannar jag nog kvar så länge jag får..

MonasUniversum sa...

Moa: Åh, du får stanna så länge du vill! Och tack hörru!

Perny sa...

För ovanstående information jag tackar och bockar...