onsdag 24 november 2010

På allmän begäran

Här hittar ni min anti-sex-pyjamas!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Måste ha en! Jag fryser oxå tokmycket på vintern och sover i långkalsonger och långärmad t-shirt. Och raggsockor!

Gillade den med tillhörande öron mest! Kanske en julklapp till maken?

Anna sa...

TACK!

Anonym sa...

Ja vad var det för fel på apvarianten med svans och allt?? Blir det inget ligga kan det ju bli REJÄLT med inget ligga liksom. //Annki

Hurryville sa...

I totally love!!!

Anonym sa...

http://www.onepiece.se/
Kollac in denna kvällsmysis/ Erica

Matilda sa...

Du är bara helt enkelt bäst. En dinosaurie-jamis är nu på väg hem till mig! Du är grym ;)

Anonym sa...

...och jag har bokstavligt talt kastat på mig min OnePiece efter jobbet (http://www.onepiece.no/#collection/1).

Det är det bästa plagget när man är frusen. Och lite roligt är det. Men inte så vackert.

Sara sa...

Men! Vad jobbigt den där size charten var då?! Fattade ingenting (ja, jag är lite trög på kvällskvisten sådär) Nån som känner för att översätta den till mått som jag begriper?!

Chihuahuakvinnan sa...

Älskar dem, och en del av tygerna, funderar på att beställa ett eller två av tygerna.

För er som vill ha hjälp med att få till storlekarna så är denna sida kanonbra:
http://www.worldwidemetric.com/measurements.html

Anonym sa...

Ha ha - only in America! Fast jag skulle också vilja ha en. /Gina

Anonym sa...

Hahahahaha, tack för kvällens asgarv!

Anonym sa...

Seriöst! Det där var bland det sjukaste jag sett! Men borde inte maken fått en matchande?

Anonym sa...

TACK! Julklapp till mig själv är fixad!/ Nani

Mita sa...

Underbart, tack snälla, undra hur jag och Mannen skule klä oss som smufrar?

Mona (OEF) sa...

Underbart.
Tror jag måste köpa till både mig och dotter.
Dottern fyller ju 15 år och allt som är "anti-sex" är skitbra ;-)