fredag 26 november 2010

Behöver lite mer anti-virus-filter tror jag visst

Öppnar mailen på jobbet:

Hello Stranger!!!

I do not know whom this address belongs and has decided to check up destiny.
I free 25 years old girl from Russia and I am opened for new acquaintances.
Probably it was a joke, but I trust in destiny, I Hope my letter does not remain without attention.
My contact email: marinavalu@rambler.ru
Best Regards
Marina from Russia

Nån som behöver en ny acquaintance? Feel free to maila henne liksom.

9 kommentarer:

Smultronblomman sa...

HAr också fått sånt här till mailen på gamla jobbet. Bilder bifogade. Kan ju inte ha koll på vilka de skickar till....
Men mest spännande var när jag skickat mail tfrån min jobbmail till min jobbmail kl 16.30 på julafton. Den dagen har jag alltid varit ledig. 8 mil till jobbet då. Vid den tidpunkten brukar vi vara lagom glada efter snapsarna till jullunchen. SPårade IP ardressen och mailet skickades från en server i Slovenien!!!!

GudinnanT sa...

Ha ha alla mailar NU!

Blåklinten sa...

Stackars, Mona. Var det verkligen första gången du fick ett sådant mail? Grattis då har du klarat dig länge, själv dröser det in säkert 3 liknande såna mail om dagen, och jag har ett fungerade virusprogram. Så faan vet hur dom bär sig åt men fram kommer dom.

Hurryville sa...

Hahaa, jag fick också ett sånt igårkväll.

pangis sa...

Men va tusan, snor du min friarinna! Hon har ju mailat mig med!!

Mimmi sa...

Jag fick ett likadant idag, har du eller Blogger virus?

Anonym sa...

Attans också, jag som kände mig utvald. Jag fick precis exakt samma e-mail idag på min jobb-mail här uppe i Umeå på UmU. Googlade upp innehållet och till min stoooora besvikelse så var jag inte ensam om att ha fått mailet ;-).
Well anyway, någon som nappat på erbjudandet än? :-D

ullrika sa...

stackars flicka. så många mail och så få napp?

:D

Annette sa...

Men varför gå över ån (eller Östersjön, då) efter vatten? Har hört radioreklam för en datingsajt för icke-singlar ...