lördag 5 december 2009

Jura. Ett måndagsexemplar.

För cirkus 4 månader sen så lade vi ut en smärre förmögenhet på en sån här liten raring.


Det ska vara marknadens bästa enligt allt och alla. Och maken hade suktat länge, så varför inte liksom.

Igår var det tredje gången som den rasade ihop. Låter som ett jä*la tröskverk. Men efter telefonsamtal med aningen stora bokstäver, så kommer leverantören att ge oss en ny.

Never the less så börjar jag undra om inte en kaffebryggare från OBH Nordica är en bättre investering.

Dyrast är inte alltid bäst.

Japp, det här var veckans konsumentinformation. Håll till godo.

7 kommentarer:

Smultronblomman sa...

Om en billigare variant klappar hem och far ihop svider det inte lika mycket som närRoll Royce-varianten gör det. Hur många OBH Nordica kunde du köpt för den summan du lagt på värstingvarianten?

Erika sa...

Inte ens den där espressomaskinen är värda de pengarna. De fungerar aldrig. Vill du ha en espressomaskin som kommer gå som tåget. kontakta Monteriva.se Rekommenderar de starkt!

William Witsman sa...

Men det blir gott så länge det fungerar!

Ebba G sa...

Har upptäckt att vanligt melittafilter och kokande vatten fungerar jättebra...

MonasUniversum sa...

Smultron: Exakt vad jag undrar denna morgon!

Eika: Tack för tipset. Funkar inte den nya så byter vi märke.

Willepille: Mmm, det blir ju det.

Ebba: Du är så söt Ebba!

Malin sa...

Vi har en exakt likadan sedan över ett år och den har fungerat felfritt. Kan det vara maken som behandlar den illa? ;)

Anonym sa...

OBH Nordica äger. Dessutom har de bra kundservice.

/ Isan