tisdag 15 december 2009

Apropå SonyEricsson....och service.

"Jag beklagar de problem du upplevt med din nya Sony Ericsson Aino.Du kan ta kontakt med vårt Sony Ericsson Contact Center på 013 - 24 45 00.Där kan du ställa frågor och få steg för steg anvisningar hur då går tillväga för att aktiverafunktioner i din Aino.
Mvh Jimmy Dylte, Sony Ericsson Contact Center"

Jag var ju aningen grinig här på bloggen för några dagar sen. Och någon av er känner tydligen folk som vet hur man handskas med surkärringar, för unga herrn här ovan kommenterade just det inlägget..

Och för en timme sen kom madrassen från DUX.

Snart börjar det väl blomma ute också.

20 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Du ser "En dag händer det" *asg*.

Av alla dina redan nedskrivna anledningar har jag aldrig ens kommit på idéen att fixa naglarna ;).

Här hemma står granen grön o grann i stugan, klädd i rött o guld, som alltid. Varför ändra på något som är så vackert :D.

Pöss

Ellinore sa...

Du kanske tror att jag är ny här i faggorna, men icke! Jag har hängt med ända sen DUX-tiden. Då skrattade jag så jag grät och sen dess har jag varit addicted. Just gotta love it!

Isabelle sa...

Shit vilken makt din blogg har. Monas Universum rules the world liksom.

Jesse-Paloma sa...

HAHA så jävla komiskt.. Jimmy Dylte, sony ericsson är en nära vän till mig :-D

Anonym sa...

Service där också, som dux-mannen.
Allt verkar bra i finförorten och sams verkar ni vara också. möjligen tills Maken får reda på vad det kostar att hålla dig snygg!
/M

Smultronblomman sa...

Köp en Triss!!

Monica sa...

Köp ingen sån heller det er ju perfekt!! Har ni ingen KÖP INGEN DET MÄRKER DU PÅ JA DU VET!!!

MonasUniversum sa...

Dubbelörnen: Skulle ha snackat med dig innan, då hade jag inte gjort det!

Ellionere: Tack, jag blir glad!

Isabelle: Jamen eller hur!

Jesko83: Jamen då var det du som tjallade då?!!

Anonyma M: Nu lugnar vi ned oss ett par hekto här va? Han ska inte veta ett skit.

Smultron: funderar på det faktiskt!

Monica: Eh, vad do yra om va?

wettexvärlden sa...

"Plötsligt händer det..." Och det var ju en farlig tur det. Verkar som om du ska få blodstörtning när som helst... ;)

Lola sa...

Hyvla ner naglarna ett par millimeter om de är föör långa. Man kan fixa allt med långa naglar bara man övar in tekniken. Men inte om det hiskligt långa. Jag har övat i 15 år, märker ingen skillnad längre på nagellängd. Det löser sig!

Jesse-Paloma sa...

hahaha här har inget tjallats, jag blev lagom jävla paff när jag såg hans namn i din blogg och va genast tvungen att kolla HUR han hamnade in där :D

Pernilla sa...

Kolla, då kanske jag får min iPhone också då. Ifall turen smittar av sig tänker jag. :)

Sus sa...

Så där gjorde Halebop för mig också. Tänk, de har folk som sitter och googlar på företagsnamnet och bara rättar till alla fel.

Gabriella sa...

Ja, snacka om att närma sig (eller ligga på) toppen! :-)

Du, kan du fixa bort snön och ta fram lite blommor nu bara så kan det bli jul sen.

Anonym sa...

Hehe. En kollega köpte ny mobil igår som jag fick klicka och blippa på idag. En aino eller aina eller vad den heter? Jag hånlog när jag gick därifrån efter mitt petande. Jag är ond. Jag har en iPhone. Han kommer ha sån ågren när han inser sitt misstag. Hehe. OND.

Monica sa...

VÅGEN SKIT I VÅGEN!!!!
Menar jag !!!

jag försökte prata i kod liksom!!!

Finnpajsaren sa...

Ja du är ju lika galen som sist jag var inne här. ;-)

Små Vita Ting sa...

Plötsligt händer det!!!!

Anonym sa...

oh vilken tur, du äääärrrrrrrrrr kanon skön kvinna älskar din blogg kram.

Pernilla sa...

OCh nu har kundtjänsten på Telia kontaktat min blogg. Har de automatsök på tjuriga bloggerskor eller?! ;)