onsdag 9 december 2009

I en rävsax.


Jag har varit på julbord på Fjäderholmarna och sitter just nu på båten in till stan. Jag är ensam. Vid mitt bord här på båten sitter 3 män som har varit på whiskyprovning. Dom är pruttfulla och pratar om att gå på porrklubb.

En av dom flirtar hårt med mig men eftersom jag är en stackars oskyldig gift kvinna så blir jag bajsnödig. Har liksom glömt bort hur man gör.

Alltså, inte för att jag är intresserad. Har fullt upp med att undra hur kallt det är i vattnet om läget blir körigt.

9 kommentarer:

Monica sa...

hem å lägg dig kl är över 20,00

Anonym sa...

Hallå Mona!
IPHONE. Det är de enda som gäller!
Ba satt du vet!
Pierre

Singelmamman sa...

Varför undrar du över vattnets temp? Det lär någon gosse märka, eller hur, om han kommer för nära?

MonasUniversum sa...

Monica: Tant är trött i dag.

Pierre: men den är ju så satans stor!

Singelmamma: Haha, well, det vore ju för jävligt om han frös ihjäl!

Farbror Blå sa...

hur är man om man är pruttfull?

Mimmi sa...

Maken hälsar att du behöver en stor telefon. Så du inte slinter på knapparna, och ser vad det står när du surfar runt så du inte hamnar på tvivelaktiga sidor.
Själv sitter jag i bilen och surfar på iPhonen och är nöjd. Jag har alltid gillat små telefoner och ogillat Apple. Nu har jag en iPhone och en MacBook Pro och är nöjd med båda.

Malin J sa...

Läste precis på aftonbladet att de hittat en snubbe ensam i en livflotte ute i havet. Han försökte skylla på att han grälat med sin fiskekompis och sedan hamnat i flotten. Men nu vet jag sanningen, det var en av de pruttfulla som var för närgången. Eller hur? ;P

MonasUniversum sa...

Farbror Blå: Man är sketafull, men tycker att man är Guds gåva till alla kvinnor. Samtidigt som man drar jävligt dåliga skämt...=)

Mimmi: Jag måste nog klämma på en sån där tror jag.

Malin J: Haha, kunde ha varit!

Anonym sa...

Hmm, trodde inte att du var tjejen som gillade SMÅ saker...
P