tisdag 1 december 2009

...och så kom svaret från DUX!

Hej Mona

Ni får ursäkta att ni har haft problem med er bäddmadrass. Om ni skickar mig er adress så ordnar jag en ny madrass till er Den är inte i samma färg som den ni har nu då vi har bytt tyg sedan ni köpte er.


Peter Björnsson
DUX Industrier AB

Strandridaregatan 8
Box 1002
231 25 TRELLEBORG
SWEDEN

Så där ja.

DUX och Peter Björnsson får årets pris i Kundservice.

Nu är tant nöjd igen.

Och talibanen får inte ligga i vår säng förrän hon tar studenten.

22 kommentarer:

ellen sa...

För mig fanns det inget annat som skulle kunna vara acceptabelt. Så mycket pengar så måste man kunna rengöra den.

Gafflan sa...

Skam den som ger sig. Bra jobbat Mona.

Mr Lee sa...

Rock n´ roll!

Det var bra investerade kronor från DUX! (Kronor per presumtiv kund lär inte ha blivit så mycket med alla de läsare du har som nu kommer att titta på en Dux nästa gång det skall shoppas säng.)

wettexvärlden sa...

Sedärja. Nöjd nu? ;)

Jag ringer när jag behöver en arg kärring som kan prata när jag blivit stum.

Magica de Hex sa...

Bra jobbat! Jag hade gjort precis likadant ... skam den som ger sig ...

Anonym sa...

Han var rätt man på rätt plats! Hur går det med din make? Rättorna i källaren, el-mätar grejen, febern mm?

Farbror Blå sa...

jaha, då vet man vem man ska be om hjälp av när det strular med kapitalvarorna :)

Hanna sa...

Slut... nu blev det lixom alldeles tomt. Vad ska vi nu se fram emot?!

Bra att det blev ett lyckligt slut iaf. Bra jobbat! :D

Malin J sa...

Grattis! Snyggt jobbat.

Kamilla sa...

Kanon, nåt annat var inte att förvänta, speciellt inte med din taktik,, ha hahaaa. Men du, går den att tvätta nu? Även om inte talibanen sover i sängen så kan det ju , typ, hända andra olyckor!
kram

Charmhäck sa...

OOOOOooooOOOOOOoooooOOOOO en trelleborgare han den där Peter! Där ser man! De kanske inte är så tokiga skåningar i alla fall....

Markattan sa...

Grattis och bra jobbat. Fast lite synd att du inte får tillfälle att gorma lite till här om Dux och goda kundrelationer. Det hade jag liksom sett fram emot en smula. Det är så trevligt att läsa om någon som är som jag, arg om ett bi och envis till förbannelse när folk bär sig åt som idioter.

Markattan, som förvisso inte sover i en binge för 70000 spänn

Annette sa...

Jag tror det ligger en liten taliban i sängen i fortsättningen me'...
/luttrad småbarnsmor

Eva sa...

Som sagt.......köper man än säng för 70 papp så är det väl rimligt att förvänta sig att man ska kunna tvätta bäddmadrassen.

SqZ sa...

Så skönt att det ordnade sig. Jag läste förresten en intressant artikel om sängvätning idag. Visste inte att det var så vanligt!

Mamma P sa...

Tack för adressen... Hur många kan skicka sin adress och få en gratis dyr DUX-madrass? ;)

Jenny sa...

Sådär ja... EXAKT så ska man strida som kund och EXAKT så ska man inse att man gjort fel som lev. och FIXA!!!!

Snyggt!

Tvillingmamma Lotta sa...

Heja Dux!

Monica sa...

därför att jag var så dum i huvudet och blev medlem på home enter mitt dumma pucko därför fick jag den , jag viste inte vad jag skrev men då fick jag den gåvan , gaaah nu måse jag bara komma mig ur detta!!

Nanna sa...

Ha,ha, Vilken UNDERBAR blogg du har!! Tittar gärna in igen! :)

Anonym sa...

lart mycket

Z sa...

Säker på att du vill att Talibanen får ligga i eran säng när hon tar studenten.... Hon kanske har otur och inte hittar ngt ragg just den dagen...