torsdag 10 december 2009

Kan man trycka på ångra-knappen...?

Gode vännen, som DESSUTOM är man, googlar sig lite och skickar mig ett mail. Möjligen för att återigen få en chans att visa att jag är korkad som få. Vi käftar jämt han och jag.

Han är gift med en av finområdets snyggaste kvinnor så det KAN också vara så att han är orolig för att maken ska få en snyggare fru än vad han har. Jo, så är det nog. Fast då får jag nog bada i krämer. Och ringa sig lite plastikdoktor.

Dyra antirynkkrämer lovar för mycket
Utbudet av antirynkkrämer i olika prisklasser är stort, men kvaliteten behöver inte nödvändigtvis vara kopplad till priset. Råd & Rön testar elva olika krämer.

Modell Betyg Pris

Klein-Becker Strivectin-SD 3/5 1000 -
La Prairie 3/5 1850 -
Lancôme Rénergie 4/5 830 -
L'oréal Revitalift 3/5 150 -
L'oréal Wrinkle De-Crease 3/5 145 -
Nivea Visage Q10 2/5 145 -
Olay Regenerist 4/5 150 -
RoC Retin-OX 4/5 330 -
Diadermine Expert rides 3D 4/5 110 -
Neutrogena Visibly 3/5 125 -
RoC Correxion Deep Wrinkle 2/5 150 -


Å andra sidan så var det ju inte en anitrynkkräm jag beställde...

5 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Och Wayne, som kommer vara snabbare än snabbast med att kommentera här: KÄFTEN!

Farbror Blå sa...

finns det anti-gubb-kräm tro? hahahaha, skulle passat dig Mona:)

Den skulle t.o.m jag kunna smörja in mig med:)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Kerstin sa...

Anonym: Kommer du inte ihåg dunderkuren som enligt bvc botade ALLT: Bröstmjölk!!

Om bebisen hade utslag: på med bröstmjölk, om bebisen hade ont i örar: på med bröstmjölk. Och hade mamman ont på brösten: på med bröstmjölk! Så natuuuuurligt enligt bvc.

Vi skojade om att de mirakeldropparna skulle säljas i små dyra designade flaskor, om de inte luktat så vanvettigt illa! :-)

Och nej, jag tyckte inte att det hjälpte mot nåt! Så håll i din dyra kräm du Mona

Anonym sa...

Jag vill bara säga att man ska använda sig av naturliga produkter. T.e.x:

- ont i öronen: lite olivolja i örat och borta
- förkylning: skala en lök, dela denna o lägg den bredvid kudden en natt - borta
- rynkor: 2 delar koskitt, 1 del mjölk, 1 msk basilika, smörja på och du blir som en 20 åring

nu räcker det med alla mina tips till dig. Ska prata med maken, tror att han behöver lite utbildning.