torsdag 31 december 2009

DSC00099.JPG

'Hello Africa, tell me how you're doing!'

12 kommentarer:

Malin J sa...

Snygg utsikt. Ser klart varmare ut än här hemma. Ha det så gott nu och Gott nytt år!

Anonym sa...

Snyggt foto!/M

Sus sa...

LÄGG AV!
Har du fotat det där?

Anonym sa...

Asså allvarligt Mona! Afrika? Det är väl bara hur varmt som helst där. ;)
Inte alls avis...

/Veronique

Lena sa...

Härlig utsikt, då kan man stå ut med några dm fritt framför ögonen, du!.
Så gnäll inte, här fryser jag ihjäl, veden är slut och mer finns under snön ute till brasan, annars värmer jordvärmen bra dåligt.
Du får inte sluta blogga det förgyller min vardag, bara så du vet!!!
Ha ett underbart Gott Nytt År!

Kia sa...

Ser ut som Lanzarote!
Ha det bra var du är är! Gott nytt år!

Anonym sa...

Bara nyfiken, vad händer den 2 februari (mer än att min J fyller år)??
LiSe

Kamilla sa...

Men,, alltså, vad är det nu som händer?? Jag läser alltid din blogg, men har tydligen missat helt att du skulle resa nånstans!! Eller så har du kanske inte nämnt det!!?? Oavsett vilket önskar jag dig och din familj en härlig resa och ett riktigt Gott Nytt År, och tack för en mycket under hållande blogg. Kram

Christina sa...

Haha! Darling :D Så underbart frustrerande att se dig igår! Vi ville stanna, tog nästan mannens inbjudan på fullaste allvar. NJUT. Som vi tre sa här igår när vi landade i din (förbannat kalla bil!): Är det någon som behöver den här semestern så är det ni. Puss.

Fröken Finemang sa...

men vars är ni på väg?

Mimmi sa...

2 februari, är det när mässan är slut?

Carin sa...

OKej. Jag hatar dig yttepyttelite just nu. Väldigt avundsjuk...