måndag 28 januari 2008

"www.StayFriends.se"

Alla har väl hört talas om den sidan.

För några år sedan så blev jag övertalad att registrera mig där. Sen föll det i glömska.

Och jag glömde bort lösenordet.

Men fick ett nytt.

Och när jag nu går in på "min" sida, så ser jag att en massa människor har varit där och tittat.

Och det är väl okey.

Om det inte vore för att 90% är för mig totalt okända människor. Tror jag i alla fall.

Och jag får samma känsla som om någon står och tjuvkikar på mig. Och jag vore naken.

Fast det värsta är nog att en del, som jag trots allt vet vilka de är, tror att de känner en. Alltså; jag var mycket ung när jag flyttade från förorten. Jag var inte ens vuxen.
Så det absolut värsta jag vet, är när man träffar någon, som har en bekant som i sin tur påstår att de känner mig från min barndom.

För face the fact: ingen av oss känner varandra. Över huvud taget. Såvida man inte har hållit kontakten genom åren.

Jag har dock valt en annan väg. För jag hatar min barndom.

Men jag kan inte stänga ned sidan. Pga ett vad. Och ibland pluppar det in ett meddelande från någon, som jag faktiskt uppskattar!

Fast det jobbigaste är när någon skickar ett meddelande, och man känner igen namnet till 100%, men kan inte sätta ett ansikte på det. Då törs jag inte svara.

För jag känner mig skitdum och vill inte verka snorkig.

Jesus Christ, vilka i-landsproblem man har...fy skäms!

Rösta på mig

Inga kommentarer: